انجام واکسیناسیون و پایش سلامت کارگران خادم اربعین حسینی (ع)

مدیرعامل شرکت شهر سالم از واکسیناسیون کرونا و پایش سلامت هزار کارگر فضای سبز اعزامی به مراسم پیاده‌روی اربعین در کشور عراق از سوی تیم‌های بهداشتی و درمانی این شرکت خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، امیر نورمحمدی رئیس کمیته سلامت ستاد اربعین شهرداری تهران با اشاره به خدمات متنوع این نهاد در مراسم امسال پیاده‌روی از نجف تا کربلا گفت: امسال هزار کارگر فضای سبز شهرداری تهران برای خدمت در نجف و کربلا اعزام می‌شود که مانند سنوات گذشته و طبق فهرست ارائه شده، مورد پایش سلامت و واکسیناسیون کرونا قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با بیان اینکه این برنامه در سازمان پسماند شهرداری تهران انجام شد، ادامه داد: علاوه بر تزریق واکسن کرونا به کارگران، مراحل کامل پایش نیز شامل انواع آزمایش‌های پزشکی، معاینات بالینی مثل سنجش فشار خون و کسب شرح حال جهت تشکیل پرونده سلامت برای آنها انجام شد.

وی افزود: در صورتی که مشکلی در سلامت کارگران متقاضی اعزام به کشور عراق تشخیص داده شود، نام ایشان به ستاد اربعین شهرداری جهت جایگزینی وی با فردی دیگر اعلام شده و کارشناسان طب کار شرکت شهر سالم نیز جهت پیگیری مراحل تشخیصی و درمانی با وی تماس خواهند گرفت.

به گفته نورمحمدی، برگزاری دوره خودمراقبتی برای کارگران یکی دیگر از برنامه‌هایی بود که در همان محل سازمان پسماند انجام شد.

رئیس کمیته سلامت ستاد اربعین شهرداری تهران در پایان یادآور شد: امسال نیز همچون سنوات گذشته تیم‌های پزشکی شرکت شهر سالم در مسیر پیاده‌روی زائران اربعین حسینی (ع) بیمارستان‌های صحرایی با تمام امکانات ممکن بر پا خواهند کرد.

انتهای پیام

۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
کد خبر: 25404

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =