ساماندهی و پاکسازی پایانه خاوران از معتادان متجاهر و دستفروشان

شهردار منطقه ۱۵ گفت: پایانه خاوران با هدف تامین رضایت و امنیت شهروندان با حضور اکیپی از معبربانان به صورت شبانه روزی، از معتادان متجاهر و دستفروشان ساماندهی و پاکسازی شد.

 به گزارش شهر ‌و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ گفت: پاکسازی پایانه خاوران از  مصوبات قرارگاه اجتماعی شهر تهران برای نگهداشت و ساماندهی پایانه بود که از ۱۰ روز گذشته  با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و شرکت شهربان و حریم بان  با هدف رفع نقاط بی دفاع شهری، ارتقای رضایت، امنیت و آسایش شهروندان انجام شد، اکنون با استقرار دو اکیپ معبربان به صورت ۲۴ ساعته به همراه عوامل نیروی انتظامی نگهداشت این پایانه انجام می شود.
به گفته او؛ همراهی در جمع آموری و انتقال معتادان متجاهر به کمپ های بازپروری، تامین امنیت پایانه، نظارت بر خدمات دهی، ساماندهی دستفروشان و رسیدگی به درخواست شهروندان از جمله وظایف این اکیپ است.
شهردار منطقه ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی همکاران معبربان و شهربان گفت: فعالیت این اکیپ با جانمایی دفتری ثابت در پایانه تداوم خواهد داشت.
صباغ با اشاره به اینکه پایانه خاوران دومین پایانه بزرگ درون شهری تهران است افزود: اقدامات و تمهیدات لازم به منظور رسیدگی به آسیب های اجتماعی پایانه و ساماندهی و خدمات دهی مطلوب آن از روز نخست فعالیت مدیریت شهری در دستور کار قرار گرفت.
او افزود: اجرای طرح قرارگاه اجتماعی، احداث ساختمان مدیریت پایانه خاوران و اجرای طرح های زیباسازی و خدمات شهری در ساماندهی پایانه از جمله این اقدامات است.
صباغ اضافه کرد: پایانه خاوران با داشتن دو سامانه تندرو بی آر تی، ۱۷ خط اتوبوس و سه خط تاکسیرانی روزانه ۱۵۰ هزار مسافر را جابه جا می کند.

انتهی پیام

۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
کد خبر: 25406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =