اجرای بالغ بر ۲ هزار متر مربع نهر و کانیو در منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ گفت: معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه با رویکرد توسعه محله ای، اقدام به جدول گذاری و احداث نهر و کانیو به متراژ ۲۳۵۰ متر طول در سطح نواحی کرده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی گفت: معاونت فنی و عمرانی این منطقه ، در راستای بهبود بخشیدن به سیستم جمع آوری آبهای سطحی ، پیشگیری از خطرات ناشی از آبگرفتگی در معابر، افزایش زیبایی بصری سیمای شهری و جلب رضایت شهروندان با رویکرد توسعه محله ای، اقدام به جدول گذاری و احداث نهر و کانیو به متراژ ۲۳۵۰ متر طول در سطح نواحی کرد.

وی تصریح کرد: این عملیات در شهرداری ناحیه یک واقع در خیابان شهید قدرت پاکی کوچه های فرخ بلاغی، چالی، احمدی و همچنین کوچه ششم خیابان آقا نوری به طول ۵۰۰ متر انجام شده است.

شهردار منطقه اظهار کرد: این عملیات عمرانی  در ناحیه ۲ در خیابان شهید داود سلامت ، کوچه های بابالوئی، پیشگر و طهان پور، کوچه لطفی یکم واقع در خیابان فرد محمدی، ضلع غرب خیابان باقری، خیابان مسجد حد فاصل خیابان داود سلامت و شاهرخی و ضلع شرقی کوچه فیروزی  به متراژ ۱۱۵۰ متر طول اجرا شده است.

شنگی گفت: عملیات عمرانی جمع آوری و احداث نهر و کانیو در ناحیه ۳ در خیابان مهدوی و برادران مقدم ، حدفاصل خیابان تشیع و کوچه محمدی و خیابان شهسوار جنوبی تا خیابان رسول فلاحی به متراژ ۷۰۰ متر طول انجام شده است.

گفتنی است این عملیات از ابتدای هفته گذشته شروع شده و ادامه آن بر اساس جدول زمان‌بندی و پیش بینی این معاونت، درهفته های آتی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
کد خبر: 25419

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =