توجه ویژه مدیریت شهری منطقه ۱۶ به نشاط شهروندان

شهردار منطقه ۱۶ اظهار داشت: شاد نگه داشتن خانواده و جامعه یکی از مهم ترین دغدغه های اجتماعی و فرهنگی است و در حوزه مدیریت شهری منطقه توجه به این مسأله پیگیری می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، سید مرتضی روحانی با تاکید به اینکه تحقق شاد و سلامت زیستن شهروندان بخشی از مباحث مربوط به برنامه‌ریزی های مدیریت شهری است، اظهار کرد: اگر محیط با طراوت باشد می‌تواند مردم را شاد کند، به طور مرتب در حوزه خدمات شهری و محیط زیست توجه به زیبایی و حفظ فضای سبز برای تغییر روحیه و شادمانی شهروندان مد نظر قرار گرفته است، امروز به دلیل مسائلی مانند شیوع بیماری کرونا در جامعه صله‌رحم کمتر شد و خانواده‌ها از یکدیگر دور شدند و روابط اجتماعی بیشتر از طریق فضای مجازی انجام می گیرد که کاهش صمیمیت و همدلی را به دنبال دارد.

وی افزود: مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو منطقه ۱۶ ظرفیت میزبانی روزانه بیش از ۲۰۰۰ بانوی شهروند را دارد و با برگزاری ویژه برنامه های متنوع در راستای غنی سازی اوقات فراغت بانوان و بهبود و اصلاح سبک زندگی برای سلامتی و نشاط شهروندان گام بر می دارد.

سید مهدی حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به دعوت از بانوان و دختران محلات کم برخوردار، دانشجویان و دانش آموزان مدارس و ...برای استفاده و بهره مندی از امکانات این مجموعه بیان داشت: استفاده از امکانات رفاهی شهربانو، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی، تفریحی، فرهنگی، اهدای جوایز به نفرات برگزیده و ... از جمله برنامه های اجرایی در بوستان است.

او ادامه داد: بوستان بانوان منطقه  با استفاده از اردوهای دانش‌آموزی پس از حضوری شدن مدارس  و با هدف بهره مندی بانوان و دختران از ظرفیت های فرهنگی، تفریحی و ورزشی و ارتقای سلامت جسمی و روحی و ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین آنان، میزبان دانش آموزان است، تمامی خدمات ورزشی این مجموعه از جمله باشگاه بدنسازی، کلاس های ورزش رزمی، کلاس های آمادگی جسمانی، ایستگاه تندرستی صبحگاهی، استخر روباز، آموزش شنا نیمه خصوصی و خصوصی تمام رده های سنی، شنای تفریحی، آموزش غواصی، زومبا در آب و ... خدمات فرهنگی و هنری از جمله آموزش دف نوازی، آموزش نقاشی، آموزش خطاطی، آموزش خوشنویسی، آموزش طراحی و سیاه قلم، کافه کتاب و ... و خدمات کارگاه هایی همچون مشاوره روانشناسی فردی و گروهی، مشاوره ازدواج، مشاوره مادر و کودک، دورهمی های دخترانه، کارگاه های آموزش درسی، مشاوره ترک اعتیاد و مواد مخدر، مشاورین نیروی انتظامی، کارگاه های قرآنی و مهارت زندگی و ...  همه روزه به شهروندان ارائه می شود.

به گفته این مسئول، علاقمندان برای بهره مندی از امکانات این بوستان می توانند همه روزه به جز روزهای تعطیل به نشانی بزرگراه شهید تندگویان، میدان بهمن، خیابان خدارحم شرفی، مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانوی منطقه ۱۶ مراجعه کنند.

انتهای پیام 

۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
کد خبر: 25425

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =