بوستان گلستان منطقه ۱۹ میزبان سالمندان در دوشنبه‌های نشاط است

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از برپایی جشنواره تابستانی سالمندان با عنوان "دوشنبه های سالمندی" در قالب ارائه خدمات سلامت محور و برنامه های ورزشی، تفریحی، هنری در روز دوشنبه ۷ شهریور ساعت ۸ صبح در بوستان گلستان محله شریعتی جنوبی ناحیه دو خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علیرضا جعفری درخصوص برنامه دوشنبه های سالمندی افزود: در راستای افزایش مشارکت اجتماعی سالمندان و با هدف ایجاد نشاط و روحیه در بین آنان، برنامه هایی شامل اسکن کف پا و ستون فقرات، غربالگری فشار خون، مسابقه نشاط سالمندی، گفت و شنود و خاطره گویی، ویزیت پزشکی و اهدای هدیه به برگزیدگان دردوشنبه های نشاط سالمندی اجرا می شود.
به گفته این مسئول؛ ۴۷۸ نفر در کانون سالمندان منطقه عضو هستند که در طول سال برای آنها اردوهای زیارتی و تفریحی همراه با اهدای سبد کالا به سالمندان کم بضاعت ارائه می شود.
براساس این گزارش، به مناسبت هفته دفاع مقدس با مشارکت بیمارستان فارابی خدمات غربالگری چشم با اعزام سالمندان به این بیمارستان ارائه خواهد شد و علاقمندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۵۵۵۲۲۲۱۱ تماس حاصل فرمایند.
انتهای پیام 

۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
کد خبر: 25426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =