کسب رتبه نخست پیشرفت پروژه‌های توسعه محله‌ای توسط منطقه ۸

شهردار منطقه ۸ گفت: با گذشت ۵ ماه از سال جاری شهرداری منطقه هشت با کسب پیشرفت ۳۸/۴۵ درصدی اجرای پروژه های توسعه محله ای رتبه نخست را با اختلاف فراوان از رتبه دوم در میان مناطق ۲۲گانه به خود اختصاص داده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هشت، فاطمه تنهایی از پیشرفت ۴۵ درصدی پروژه های توسعه محله ای خبر داد و گفت: در حال حاضر منطقه هشت در اجرای پروژه های توسعه محله ای رتبه نخست بین مناطق ۲۲گانه را دارد.

تنهایی با بیان اینکه برای سال ۱۴۰۱، ۵۹ پروژه توسعه محله ای برای این منطقه تعریف شده است، تصریح کرد: با گذشت ۵ ماه از سال ۲۰پروژه که نزدیک به ۳۳ درصد از کل پروژه ‌های تعریف شده برای سال جاری است به اتمام رسیده است.

او افزود: ۲۶ پروژه نیز در مرحله قرارداد قرار دارد و ۱۳ پروزه نیز در حال اجرا و فعال است.

شهردار منطقه ۸ افزود: در تقسیم بندی کلی پروژه های توسعه محله ای سال ۱۴۰۱ ، ۴۴ پروژه مربوط به حوزه عمران، ۶ پروژه حوزه ترافیک و ۹ پروژه نیز در حوزه خدمات شهری تعریف شده است.

به گفته تنهایی؛ اعتبار اختصاص یافته به ۵۹ پروژه توسعه محله ای در سال جاری ۳۸۰ میلیارد ریال است که از این میان بهسازی محیطی (پیاده روسازی و جمع آوی انهار و روکش آسفالت)، خیابان های بخت آزاد و شهید حیدری، شهید رجب نصیری (۱۵ متری تسلیحات)، احداث کانیو و آسفالت خیابان خیابان خاموشی، تجهیز و مرمت صندلیهای بوستان غدیر، اصلاح هندسی و جمع آوری ایستگاه BRT و تکمیل خط ویژه از جمله پروژه های توسعه محله ای سال ۱۴۰۱ هستند که به اتمام رسیده اند.

/انتهای پیام

۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
کد خبر: 25445

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =