تکذیب حبس ورزشکاران و مسدود ساختن در ورودی مجموعه ورزشی نوروزآباد

در پی انتشار شایعه‌ای مبنی بر حبس ورزشکاران در مجموعه ورزشی نوروزآباد منطقه ۱۸ در فضای مجازی شهرداری این منطقه ضمن تکذیب این مطلب توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، در پی درج خبری مبنی بر حبس ورزشکاران در مجموعه ورزشی نوروزآباد منطقه ۱۸ در فضای مجازی به سراغ شهرداری این منطقه رفتیم تا از صحت و سقم و  جزئیات آن با خبر شویم.

روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ در پاسخ به خبرنگار شهر در این یاره اعلام کرد: باتوجه به بدهی معوق و قابل توجه مجموعه سوارکاری نوروز آباد به شهرداری و عدم توجه این مجموعه به تذکرات مکرر شهرداری منطقه در خصوص پرداخت بدهی های معوقه؛ واحد اجرائیات ناحیه نسبت به اعمال رویه قانونی جهت احقاق مطالبات مدیریت شهری به نفع منافع عمومی و مسدود سازی *صرفا درب شمالی* این مجموعه اقدام کرد.

با توجه به لزوم حفظ امکان عبور و مرور موقت پرسنل و ورزشکاران مجموعه، درب جنوبی مجموعه مسدود نشده بوده و قابل تردد و ترابری بوده است.

این در حالی است که با مساعدت و همراهی شهردار منطقه ۱۸ و به جهت حمایت از ورزشکاران حاضر در مسابقاتی که در این مجموعه ورزشی در حال برگزاری است، هم اکنون انسداد درب شمالی مجموعه نیز برداشته شده‌ است.

البته مجموعه ورزشی نوروزآباد موظف به پرداخت بدهی‌های معوقه و قانونی به شهرداری منطقه ۱۸ است و در صورت عدم احصاء بدهی این مجموعه به دستگاه خدمات رسان عمومی مدیریت شهری تهران منطقه نسبت به انجام اقدامات تبعی  و در مسیر بازگرداندن بیت المال به حساب عمومی مردم همواره بر مدار قانون عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/

۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳
کد خبر: 25459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =