اقدامات نوآورانه ستاد اربعین شهرداری تهران قابل تقدیر است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با اقدامات ستاد اربعین شهرداری تهران اظهار کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای راهپیمایی عظیم اربعین حسینی به زوار سیدالشهدا(ع) خدمات دهی قابل قبولی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار شهر؛ پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بعد از دریافت گزارشات مربوط به فعالیت های ستاد اربعین در حوزه های فنی و لجستیکی و همچنین نرم افزاری و فرهنگی به برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین امسال بسیار خوشبین هستم و گزارش همکاران ما در شهرداری و مجموعه ستاد بسیار امیدوار کننده بود و همه ما در تلاش هستیم راهپیمایی امسال یک راهپیمایی باشکوه و تمدن ساز باشد و اقدامات نوآورانه و جدید ستاد اربعین به ویژه در حوزه فرهنگی قابل تقدیر است.

وی افزود: در رابطه با برگزاری مراسم اربعین حسینی با وجود فراگیر شدن ویروس کرونا در سال های اخیر و وجود محدودیت ها و محرومیت ها در سال های گذشته، امسال شرایط برای حضور همه‌ دلدادگان حسینی فراهم است‌ و پیش بینی می‌کنیم که امسال یک جنبش بسیار عظیم را شاهد باشیم و البته این رویداد با چالش هایی رو به رو خواهد بود که باید از قبل برای آن برنامه ریزی های لازم را انجام داد.

سروری اظهار داشت: موضوع مهم امسال میزان گرما در روزهای پیش رو می باشد و به شکلی پیش بینی شده است که زائرین محترم در شب به راهپیمایی خواهند پرداخت و روز را به استراحت سپری می‌کنند، در این صورت برپاکردن چادر برای زوار در آن فضای گرم با مشکلاتی مواجه است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: ایجاد فضای مناسب و سرمایش مطلوب بسیار موضوع مهم و حیاتی است که باید در این  زمینه تمامی پیش بینی ها با دقت دنبال شود تا از مشکلات احتمالی ناشی از گرمازدگی جلوگیری شود.

وی گفت: همکاران ما در شهرداری تهران با تمام نیرو و توان آماده هستند تا با استفاده از تمام ظرفیت های مردمی و یاری یکدیگر بتوانیم از این موضوعات گذر کنیم و ما در همه مرزهای کشور و همچنین در شهرهای کشور عراق حضور جدی و فعالی خواهیم داشت، هر چند که این حضور در مقابل عشق و شور زائران واقعا قطره ای در مقابل دریاست.

سروری خاطرنشان کرد: خوشبختانه یک هم افزایی خوبی با محوریت شهرداری تهران در بین کلانشهرها شکل گرفته است و شاهد حضور مجموعه‌ پاکبان های کلانشهرها در مناطق مرزی و ستادهای چهار شهر سامرا، کربلا، نجف و کاظمین هستیم.

انتهای پیام/

۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
کد خبر: 25500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =