ارائه خدمات شایسته در راهپیمایی اربعین، هم‌افزایی و همت جمعی بالا می‌طلبد

شهردار منطقه ۲۱ در ششمین جلسه قرارگاه اربعین این منطقه با مجمع راهبردی اندیشه مهدویت گفت: برای برپایی مراسم باشکوه اربعین می بایست همه ارگان ها و سازمان ها به همراه تشکل های مردمی به میدان بیایند و کار گروهی انجام شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ حسین کاشانی پور در جلسه قرارگاه اربعین با تاکید بر به اشتراک گذاردن ظرفیت ها و اشاره به آیه قرآنی یدالله مع الجماعه گفت: اگر ظرفیت های موجود به خوبی احصاء شود و بتوان آنها را در کنار یکدیگر قرار داد، می توانیم کارهای بزرگی را رقم بزنیم. ارگان ها و سازمان ها، با هم افزایی می توانند زمینه ساز اتفاقات سازنده ای باشند.

وی با اشاره به اهمیت روحیه جمعی ادامه داد: اگر کار جمعی اتفاق بیفتد و مداومت نیز داشته باشد، خروجی های مطلوبی رقم خواهد خورد. برای برپایی مراسم باشکوه اربعین می بایست همه ارگان ها و سازمان ها به همراه تشکل های مردمی به میدان بیایند و کار گروهی انجام شود.

شهردار منطقه ۲۱ با اشاره به فرصت مغتنم اربعین حسینی یادآور شد: هم اکنون در مسیری واحد به نام اربعین قرار گرفته ایم که با تلاش و همت جمعی می توانیم موانع جدی را از پیش پای بردایم تا کارهای بزرگ و ماندگار شکل گیرد.

کاشانی پور با اشاره به پیدایش بسیج و تاکید جمله امام خمینی(ره) بر این نهضت مردمی افزود: این پیام حاوی مفهومی است مبنی بر اینکه می بایست بستری فراهم گردد که این حرکت مردمی و انسان ساز شکل گیرد. اگر بخواهیم بسیج را در یک جمله کوتاه بیان کنیم بسیج یعنی پاک ترین انسان ها و آماده به کارترین جوانان کشور که در راه اهداف عالیه و به خوشبختی رساندن آنها آماده فداکاری هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: بسیج عبارت است از یک واحد اجتماعی که به سرعت بر منابع خودش کنترل دارد، این منبع انگیزه های مردم است و می بایست این منابع در راه یک بهره برداری مشترک کنترل و رهبری شود که همان شکل گیری بسیج در کارهاست.

کاشانی پور با اشاره به اینکه می بایست کارها در اوج اعتماد به یکدیگر انجام شود، ادامه داد: هر کاری که در زمینه اربعین حسینی انجام می شود؛ خروجی آن باید بیشتر به نحوه اندیشه مهدودیت و حرکت عظیم راهپیمایی اربعین باشد. می بایست فرصت اربعین را مغتنم شماریم و در ستاد مردمی اربعین حسینی؛ فعالان فرهنگی، ستاد راهبردی مهدویت، مجموعه شهرداری همه و همه باید در فضایی یکپارچه با هر امکاناتی که دارند به میدان بیایند.

انتهای پیام 

۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
کد خبر: 25506

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =