مشارکت دختران منطقه ۱۹ در طرح "بورسیه نویسندگان نوجوان"

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از اجرای طرح «بورسیه نویسندگان نوجوان» با هدف شناخت، فهم دغدغه ها و نیازهای دختران نوجوان و خانواده هایشان و برنامه ریزی برای این گروه سنی با محوریت ِخانواده خبر داد.

به گزارش شهر ‌و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علیرضا جعفری گفت: طرح بورسیه نویسندگان جوان با همکاری اداره کل امور بانوان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچنین امور زنان وزارت آموزش و پرورش به منظور شناسایی نیازها و برنامه ریزی برای این گروه سنی برگزار می شود.
او افزود: در این طرح علاوه بر کشف و پرورش استعدادهای ادبی در میان دختران نوجوان تهرانی، وضعیت موجود زندگی دختران و خانواده ها در کلانشهر تهران از طریق خلق روایت به قلم دختران شهر تهران ارزیابی می شود.
به گفته این مسئول؛ این طرح در سه مرحله اجرا می شود که در مرحله نخست دختران نوجوان و علاقمند به هنر و حرفه نویسندگی می توانند با پر کردن فرم ثبت نام که شامل نام، نام خانوادگی، سن، نشانی پستی و شماره تماس است، ۳ اثر تالیفی خود را تا ۱۰ شهریور ماه به نشانی الکترونیکی tehranoffamily@gmail.com ارسال کرده و با شرکت در این رقابت ادبی عضو باشگاه داستان نویسان نوجوان شوند.
جعفری ادامه داد: در مراحل بعدی افراد برگزیده در کارگاه ها و کلاس های پیشرفته داستان نویسی شرکت کرده و آثار برگزیده در قالب کتاب چاپ خواهد شد.  
براساس این گزارش علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم شرکت در جشنواره به پایگاه اینترنتی http://farhangi.tehran.ir مراجعه یا با شماره تلفن ۲۲۹۰۹۹۲۴-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 25520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =