بودجه سال ۱۴۰۲ به بعد باید بر مبنای برنامه جدید مدیریت شهری تهیه شود

‌جلسات کمیته‌ی‌ هوشمندسازی برنامه‌ی چهارم مدیریت شهری در راستای تدوین احکام برنامه، هر هفته در سازمان فاوای شهرداری تهران برگزار می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در دومین جلسه از برگزاری کمیته هوشمندسازی برنامه چهارم مدیریت شهری، هادی محضرنیا سرپرست سازمان فاوا و رئیس کمیته هوشمندسازی برنامه‌ی چهارم مدیریت شهری با تاکید بر اهمیت شاخص‌گذاری در تدوین برنامه گفت: احکام برنامه باید قابلیت اجرایی‌شدن داشته باشند و امکان ارزیابی شاخص‌ها وجود داشته باشد.
سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران بر عارضه‌یابی برنامه‌ی پنج‌ساله سوم تاکیدکرد و گفت: تلاش بر این است که بودجه سال ۱۴۰۲ به بعد بر مبنای برنامه جدید مدیریت شهری تهیه و اجرا شود و احکام برنامه در حوزه هوشمندسازی بر مبنای وظایف شهرداری باشد.
محضرنیا خاطرنشان کرد: در شرایطی که هنوز نظام مدیریت واحد شهری وجود ندارد، کارشناسان حوزه برنامه‌ریزی باید برنامه چهارم را با نگاهی متفاوت تدوین کنند، یعنی در تدوین برنامه، دید خود را در قالب مدیریت واحد شهری ارتقاء دهند اما مبنای نگارش و تدوین احکام را در حیطه وظایف شهرداری در نظر بگیرند.  
بر اساس این گزارش احکام کمیته هوشمندسازی برنامه چهارم، همه‌ی تکالیف و وظایف را در حوزه فناوری اطلاعات، ارتباطات، مخابرات، هوشمندسازی و فناوری‌های نوین تعیین می‌کند.
گفتنی است هر دوشنبه جلسه کمیته هوشمندسازی برنامه‌ی چهارم مدیریت شهری در سازمان فاوا برگزار می‌شود تا در خصوص اصلاح، حذف و یا ابقای احکام پیشین و در نهایت تصویب احکام جدید تصمیم‌گیری ‌شود.

انتهای پیام 

۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
کد خبر: 25544

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =