چهارمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و فرآوری با حضور ۱۲۰ شرکت افتتاح شد

چهارمین نمایشگاه چاپ، بسته بندی و فرآوری روز گذشته در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب آغاز به کار کرد و ۱۲۰ شرکت‌کننده در این رویداد آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌اند.

به گزارش خبرنگار شهر، مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی و فرآوری ۸ شهریور ۱۴۰۱ با حضور یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مونا ابروفراخ مدیرکل دفتر صنایع سلولزی، چاپ و نوشت افزار وزارت صمت، عباس تقدسی نژاد مدیرعامل سایت نمایشگاهی شهرآفتاب، مکی معاون وزیر صنعت و معدن عراق، شیخ مصطفی عبدالرحمن رئیس اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان چاپ اقلیم کردستان و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شد.

۱۲۰ شرکت کننده در این رویداد آخرین دستاوردهای خود در گروه های کالایی انواع چاپ، خدمات و تکنولوژی های چاپ، بسته بندی های منعطف، کاغذ، کارتن و ورق، جعبه سازی، ماشین آلات صنعت چاپ، بسته بندی و کارتن سازی، ماشین آلات بسته بندی و فرآوری صنایع غذایی و دارویی و... را از ۸ تا ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ در فضایی بالغ بر ۱۵هزار متر مربع را در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.

اختصاص پاویون رایگان به برترین های ادواری صنعت چاپ ایران جهت معرفی توانمندی های شرکت های تراز اول حوزه چاپ به هیات های تجاری خارجی، اختصاص ۸ اتوبوس به استان های قم، اراک، اصفهان، همدان و البرز به صورت کاملا رایگان جهت حضور چاپخانه داران برای بازدید از نمایشگاه، تهیه و تولید ۵ تیزر تخصصی متناسب با سکتورهای نمایشگاه، ایجاد اولین پاویون تخصصی فلکسیبل پکیج ایران در این نمایشگاه، حضور و دعوت بیش از ۱۱۰ بازدیدکننده متخصص خارجی رجیستر شده از کشورهای پاکستان، افغانستان، عراق، عمان، اقلیم کردستان، قزاقستان، ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان و روسیه از جمله خدمات ویژه این رویداد عنوان شده است.

از جمله برنامه های جانبی این رویداد نیز می توان به برگزاری نشست های تخصصی بین روسای انجمن ها و اتحادیه ها با لیدرهای هیات های تجاری تخصصی، برگزاری جلسات B۲B بین شرکت ها و هیات های حاضر در نمایشگاه، برگزاری هفته چاپ توسط انجمن علمی و فناوری چاپ ایران در چهار روز نمایشگاه، برگزاری کارگاه های آموزشی مرتبط با حوزه چاپ و ... اشاره کرد

این رویداد با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی از ۸ تا ۱۱ شهریور از ساعت ۱۰ الی ۱۷ میزبان متخصصان، فعالان و علاقه مندان این حوزه خواهد بود.

انتهای پیام/

۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
کد خبر: 25553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =