اجرای ۸۵ درصدی مصوبات اجرایی «صبح خدمت» در منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ در راستای رسیدگی به مطالبات شهروندان، از روند مطلوب اجرای مصوبات بازدیدهای میدانی محلات و اهتمام ویژه برای تسریع اجرای پروژه های شهری خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمدامین سالاری پور با اشاره به روند ۸۵ درصدی  اجرای مصوبات  بازدید های میدانی از محلات دارالمومنین، بر برنامه ریزی مناسب برای حل مشکلات محله‌ای و تسریع اجرای پروژه های شهری تاکید کرد.  
 
سالاری پور با بیان اینکه  در بازدیدهای میدانی «صبح خدمت»  شناسایی مسائل و مشکلات در سطح محلات، پیگیری و نظارت در کمترین زمان ممکن مدنظر قرار گرفته است، افزود:  بر این اساس ۸۵ درصد از  مصوبات شامل موضوعات مختلف شهری در محلات اجرایی شده  و باقی در دست اقدام است.

خط کشی عابر پیاده و نصب تابلوهای راهنمای مسیر، پل مکانیزه، تابلوهای دیوارکوب و معرفی میادین، تلویزیون های شهری و آبنماهای بوستان ها، لکه گیری آسفالت و هم‌سطح سازی نوار حفاری، اصلاح شیب نهرها،  تیرهای چراغ برق مزاحم، بازپیرایی تمثال شهدا نمادسازی دارالمومنین و ...از جمله موضوعاتی است که مدیر ارشد شهری منطقه در  جریان رصد وضعیت محلات و روند پیشرفت پروژه های عمرانی، ترافیکی، شهری و اجتماعی مورد بررسی قرارداد.  

سالاری پور با اشاره به اینکه نتیجه بازدیدهای مدیران این منطقه از سطح محلات   باید حل سریع معضلات و نواقص احصا شده و جلب رضایت شهروندان باشد، دستورات لازم برای رسیدگی به موضوعات احصا شده و تسریع و تسهیل در عملیات اجرایی پروژه های توسعه محله ای را صادر کرد.

شهردار منطقه ۱۴ با بیان اینکه امروزه ارتقای کیفیت‌های زندگی شهروندان یکی از مهم‌ترین موضوعات مدنظر در طرح‌های توسعه شهری  است، خاطرنشان کرد:  بازدید از محلات جهت شناسایی مسایل، مشکلات و رفع آنها و انجام اقدامات اجرایی لازم استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام 

۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
کد خبر: 25599

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =