برخورد پلیس راهور با مسافربرهای شخصی متجاوز به حریم ایستگاه‌های تاکسی؛ از امروز 

معاون آموزش پلیس راهور فاتب گفت: با رانندگان مسافربر شخصی که به حریم ایستگاه‌های تاکسی تجاوز می‌کنند، برخود قاطع می‌شود.

سرهنگ علی همه‌خانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با هرگونه تخلف رانندگی که در معابر و خیابان‌های پایتخت به وقوع بپیوندد، به جهت کسب رضایت شهروندان و جلوگیری از حوادث احتمالی برخورد می‌کند.

وی افزود: روز گذشته تعدادی از شهروندان نسبت به پارک برخی مسافربرهای شخصی در ایستگاه‌های تاکسی که منجر به ایجاد ترافیک در خیابان‌های اصلی شده بود اعلام نارضایتی‌ کردند که موضوع بلافاصله در دستور کار قرار گرفت و از امروز برخورد با متخلفان انجام شد.

معاون آموزش و فرهنگ‌ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بیان کرد: بر همین اساس، در نقاطی که شهروندان گزارش کرده بودند، تیم‌هایی را مستقر کردیم تا از بروز هرگونه بی نظمی و ترافیک جلوگیری شود.

سرهنگ همه‌خانی با بیان اینکه مسافربرهای شخصی با پارک وسیله نقلیه خود در جایگاه تاکسیران‌ها و منطقه پارک ممنوع، موجبات ترافیک را فراهم می‌کردند، گفت: باتوجه به اشغال فضای پارک تاکسیرانان توسط این افراد رانندگان تاکسی برای ایستادن و سوار و پیاده کردن مسافر فضا نداشتند و در نتیجه ترافیک پرحجمی در معابر شکل می‌گرفت.

وی با تاکید بر اینکه با مسافربران شخصی که به حریم ایستگاه‌های تاکسی تجاوز می‌کنند و با ایجاد سد معبر باعث ترافیک می‌شوند، برخورد قاطع می شود، تصریح کرد: کسب رضایت شهروندان از جمله اهداف ما است و در این زمینه کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام/

۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹
کد خبر: 25606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =