احداث ۷ میدان و بازار میوه و تره بار در دو منطقه پایتخت

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از احداث ۷ میدان و بازار میوه و تره بار در ۲ منطقه تهران خبر داد.

به گزارش شهر، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران درباره راه‌اندازی سه نقطه در نظر گرفته شده برای احداث میادین و بازارهای میوه و تره بار در منطقه ۷ اظهار کرد: ما به دنبال گسترش و توسعه میادین و بازارهای میوه و تره‌بار در سطح شهر تهران هستیم و روز گذشته بر همین اساس از منطقه ۷ بازدید کردیم.

وی افزود: حسب دستور دکتر زاکانی شهردار محترم تهران مبنی بر ضرورت افزایش سرانه‌های خدماتی به ویژه میادین و بازارهای میوه و تره بار، این امر را محقق خواهیم کرد، چراکه توسعه آن سهم بسیار بالایی در افزایش رفاه شهروندان دارد.

وی بیان کرد: قیمت محصولات در میادین و بازارهای ما بسیار پایین‌تر از مراکز فروش سطح شهر است و همین امر کمک خوبی به خانوار می‌کند.

فصاحت بیان کرد: شهردار منطقه ۷ تهران نیز پیگیری‌های خوبی در این زمینه آغار کرده و سه نقطه را در محلات کم برخوردار منطقه برای احداث میادین و بازارهای میوه وتره بار اختصاص داده است و قرار شد ۲ مرکز میوه و تره بار در انتهای خیابان سیبویه واقع در ناحیه ۴ و یک مرکز هم در خیابان شهید مدنی واقع در ناحیه ۱ این منطقه احداث شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران درباره میادین و بازارهای منطقه ۱۳ نیز بیان کرد: در منطقه ۱۳ نیز قرار است ۴ بازار به ۸ میدان و بازار میوه و تره‌بار این منطقه در آینده نزدیک اضافه شود.

فصاحت بیان کرد: نه تنها در این ۲ منطقه، بلکه در نقاط و مناطق دیگر پایتخت نیز به زودی بازارهایی ساخته می‌شوند و دسترسی به محصولات میوه و تره‌بار بسیار آسان‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/

۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸
کد خبر: 25609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =