بهره‌مندی ۱۲ هزار نفر از بانوان پایتخت از خدمات مجموعه بانوان بوستان ولایت

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: مجموعه بانوان بوستان ولایت همزمان با آغاز فصل تابستان و ایام فراغت در قالب اردوهای دانش آموزی خدمات تفریحی، فرهنگی و ورزشی به بیش از ۱۲ هزار دختر و بانوی شهر تهران ارائه کرده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علیرضا جعفری با اشاره به حضور پرشور دختران و بانوان تهرانی در مجموعه بانوان بوستان بزرگ ولایت افزود: همزمان با خدمات و برنامه هایی که به طور مستمر در این مجموعه اجرا می شود این بوستان میزبان جشنواره های فرهنگی و ورزشی در مناسبت های ملی و مذهبی نیز است.
او ادامه داد: بیشترین استقبال دختران و بانوان در این مدت به استفاده از محوطه مجموعه و فضای سبز، امکانات ورزشی و فرهنگی این مکان مربوط می شود.
جعفری با اشاره به اینکه غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط و شادابی، افزایش توانمندی و تعاملات اجتماعی زنان از اهداف این مجموعه در برگزاری برنامه های متنوع است گفت: به همین منظور کلاس های ورزشی توپی، رزمی، شنا، بدنسازی و یوگا، کارگاه های آموزشی و هنری، برنامه های خلاقیت و بازی های فکری ویژه کودکان و نوجوانان، برپایی مسابقه و گذرهای تفریحی و آموزشی برای دانش آموزان از عمده فعالیت های ارائه شده به بانوان در ایام تابستان هستند.  
براساس این گزارش علاقمندان برای بهره مندی از خدمات و امکانات این مجموعه می توانند به نشانی بزرگراه شهید چراغی، ضلع شمال شرقی بوستان بزرگ ولایت، مسیر کندرو مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۵۵۴۶۰۱۰۸ و ۵۵۴۶۰۱۱۶ تماس حاصل فرمایند.
انتهای پیام

۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
کد خبر: 25615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =