اجرای عملیات توسعه محله‌ای پیاده‌راه سازی بتنی در خیابان مولوی

شهردار منطقه ۱۱ از اجرای عملیات پروژه توسعه محله ای پیاده راه سازی بتنی در خیابان مولوی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱،سید محمد موسوی از آغاز و اجرای عملیات پروژه توسعه محله ای پیاده راه سازی خیابان مولوی خبر داد و گفت: این پروژه توسعه محله ای از مرداد ماه امسال آغاز شده و تا به امروز بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

او افزود: قدمت بالای پیاده رو های خیابان مولوی و وجود کاربری موتورسازی در این خیابان، پیاده رو های پیشین را فرسوده و لزوم پیاده روسازی جدید را ایجاد کرده بود که بر همین اساس با نیاز سنجی محلی پروژه آغاز شد .

موسوی خاطر نشان کرد: در این طرح جداولی با فاصله ۵ الی ۱۰ سانتی متر در کنار پیاده روهای فعلی تعبیه شده که حوزه آبریزی باغچه ها را مشخص می‌کنند و باعث مدیریت و جمع آوری آبهای سطحی می‌شوند.به علاوه پیاده رو های فعلی باعث حفظ حریم باغچه ها شده و مانع از ریخته شدن روغن موتور های در حال تعمیر به باغچه های شهری می‌شود.

شهردار منطقه۱۱ تهران ضمن سپاس از شهروندان برای حمایت و صبوری و همراهی در اجرای این عملیات توسعه محله ای عنوان کرد: پروژه مذکور توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه۱۱ در حال اجرا است و طبق پیش بینی ها تا ده روز آینده به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام 

۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 25616

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =