زاکانی: تلاش داریم ظرفیت‌های ورزشی شهرداری را در اختیار مردم و ورزشکاران قرار دهیم/ تشکر فغانی از حمایت شهرداری تهران

شهردار تهران گفت: امیدواریم بتوانیم ظرفیت‌های ورزشی که شهرداری در اختیار دارد را بیش از گذشته در اختیار ورزشکاران و مردم قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران ظهر امروز با علیرضا فغانی، محمدرضا ابوالفضلی و محمدرضا منصوری سه داور بین المللی فوتبال کشور و شاغل در شهرداری تهران به مناسبت روز جهانی داور دیدار و گفت و گو کرد.

در حاشیه دیدار با سه تن از داوران بین المللی فوتبال کشور به خبرنگار شهر، گفت: افتخار می‌کنیم که این داوران در کنار تلاشی که در شهرداری تهران دارند در عرصه‌های مختلف و در جام جهانی نیز بر افتخارات قبلی بیفزایند و امروز از نظرات شان بهره مند شدیم و تلاش می کنیم برای این عزیزان زمینه خدمت را در حوزه های مختلف فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه این داوران افتخار شهرداری هستند و ملت ایران را نمایندگی می‌کنند، افزود: امیدواریم بتوانیم ظرفیت‌های ورزشی که شهرداری در اختیار دارد را بیش از گذشته در اختیار ورزشکاران و مردم قرار دهیم و در متن جامعه زمینه توسعه ورزش عمومی و مقدمه سازی برای ورزش قهرمانی را فراهم کنیم.

زاکانی فعالیت در حوزه ورزش عمومی و ایجاد نشاط در متن جامعه را رسالت اصلی شهرداری برشمرد و یادآور شد: تلاش ما این است که در رشته های ورزشی مختلف زمینه ای فراهم کنیم که تیم‌های ورزشی محله ای را پشتیبانی و بعد از آن در حوزه های تخصصی در رشته های مختلف در طول سال رویدادی تعریف کنیم و برای یک هفته امکانات شهر  را به این رویداد و تیم‌های موفق اختصاص دهیم.

شهردار تهران درخصوص احتمال نمایش بازی های جام جهانی در سطح شهر، توضیح داد: ظرفیت های خودمان را در جهت توسعه ورزش، فرهنگ انجام ورزش و ایجاد زمینه ای که مردم عزیز تسهیلات بهتری مانند دیدن این رویداد داشته باشند، بسیج می کنیم و امیدواریم در این قالب نیر خدمات شایسته‌ای به مردم ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز در برج میلاد مراسم بزرگی برگزار می شود و کاپ جام جهانی به ایران می آید و برج میلاد و ظرفیت های آن در خدمت این رسالت بزرگ است.

در ادامه علیرضا فغانی نیز به خبرنگار شهر، گفت: بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ قرار شد هر موقع در ایران حضور دارم در لیگ برتر کشور قضاوت و در مسابقات بین المللی نیز با اسم ایران عزیز حضور پیدا کنم، اگر در جام جهانی آینده حضور پیدا کنیم سومین دوره جام جهانی است.

وی افزود: افتخار دارم در مجموعه شهرداری مشغول به کار بودم و این مجموعه در گذشته و حال نهایت همکاری و حمایت از ما را برای اعزام به مسابقات داشت.
انتهای پیام/

۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
کد خبر: 25621

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =