بسته شدن پارک‌ها به صلاح نیست

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه بسته شدن پارک‌ها به صلاح نیست، گفت: بهتر است مردم اصول خود مراقبتی در مقابل کرونا را بیشتر رعایت کنند.

ناهید خداکرمی، رئیس کمیته‌ سلامت شورای اسلامی شهر تهران درباره بسته شدن پارک‌ها و بوستان‌ها گفت: ویروس کرونا رفتارش از ابتدای شیوع نامشخص بود و به مرور در کل جهان در حال کسب اطلاعات بیشتر از آن هستیم.

او افزود: هر کشوری مکان‌های پرخطر خود را بررسی و آنالیز کرده اما مشخص شده پارک‌ها محلی برای گسترش ویروس نیست مخصوصا اگر فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: بسته شدن پارک‌ها به نظرم کار درستی نیست زیرا با توجه به طولانی شدن استرس‌ها و اضطراب‌ها اگر خانواده‌ها برای تخلیه آلام و هیجانات خود پارک هم نتوانند بروند موضوع و گذران زندگی سخت‌تر می‌شود.

خداکرمی ادامه داد: به‌جای بسته شدن پارک بهتر است اصول و مقررات رفتن به پارک را به اطلاع مردم برسانیم و دستورالعمل‌ها را به اطلاع مردم برسانیم تا رعایت آن‌ها مد نظر قرار گیرد.

او افزود: البته خانواده‌ها باید سعی کنند که تعدادشان زیاد نباشد و با ماسک بروند و به خصوص در حین استفاده از وسایل بازی حواسشان جمع باشد که مشکلی برای آن‌ها ایجاد نشود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: البته اگر مردم واقعا رعایت نکنند مجبور به بسته شدن پارک‌ها می‌شویم تا از شیوع هر چه بیشتر این بیماری جلوگیری شود و سلامت جامعه به خطر نیفتد.

خداکرمی در پایان به فارس: براساس بررسی‌ها مشخص شده‌است که آرایشگاه زنانه، سالن‌های زیبایی، مراکز تفریحی آبی، باشگاه بدنسازی، تالارهای پذیرایی، کافی شاپ‌ها و هر گونه برگزاری مراسم پر تجمع از جاهای پر خطر محسوب می‌شود.

۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
کد خبر: 2563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =