احتمال ترافیک سنگین در تهران در اوایل مهرماه حتی با شناورشدن ساعات کاری/ اجازه دهیم دست شهرداری در انتصابات باز باشد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از پیش بینی افزایش بالغ بر ۲۰ درصدی ترافیک در پایتخت همزمان با روزهای ابتدایی مهرماه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه مدارس پس از دو سال بازگشایی می‌شوند، احتمال ترافیک سنگین در تهران وجود دارد

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در حاشیه هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص انتصابات در شهرداری تهران، اظهار کرد: شورا در انتصابات نباید دخالت کند و تنها مشاوره می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید اجازه دهیم دست شهرداری در انتصابات باز باشد، خاطرنشان کرد: شهرداری تمام مدیران را پس از یک سال تغییر نمی دهد بلکه در خصوص انتصابات بررسی و سبک، سنگین شده و نتیجه گیری به مشورت گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه قرار بود اتوبوس های جدید شهریورماه وارد ناوگان شود، تصریح کرد: این اقدام در شهریور صورت نگرفت و اعلام شد که اتوبوس‌های جدید، مهرماه وارد ناوگان خواهد شد. من اطلاع دقیقی در این خصوص ندارم.

چمران با بیان اینکه ستاد بازگشایی مدارس جلساتی را با حضور اعضای شورا، آموزش و پرورش و پلیس راهنمایی و رانندگی برگزار کرده و برنامه ریزی لازم را انجام داده است،یادآور شد: روزهای اول مهر ترافیک سنگینی را شاهد خواهیم بود چون پس از دو سال مدارس بازگشایی خواهد شد و حداقل ترافیک ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به تأثیر تغییر ساعت کاری کارمندان در پیک ترافیک، گفت: این موضوع می تواند در ترافیک اثرگذار باشد اما بر ترافیک فشرده تهران چندان تاثیری نخواهد داشت.

مهدی چمران همچنین در هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در سخنان ابتدایی خود با اشاره به اینکه استعمار انگلیس پیرترین استعمار جهان است، اظهار کرد: ملت انگلیس هنوز هم هرآنچه دارند حاصل چپاول این سیستم استعماری است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: رئیسعلی دلواری مقابل استعمار انگلیس با مقاومت ایستاد و پس از این ایستادگی به شهادت رسید.

وی با اشاره به روز تعاون، یادآور شد: هنوز در زمینه تعاون به جای خوبی نرسیده ایم. رئیس اداره تعاون یکی از شهرها اعلام می کرد که 250 تعاونی غیر فعال داریم و جای تاسف دارد چراکه اگر تعاونی ها فعال باشند بخشی از گرانی ها از بین خواهد رفت.

انتهای پیام/

۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
کد خبر: 25709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =