توصیه تشکری هاشمی درخصوص انتصابات

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: ممکن است در مواردی تجدیدنظر در تغییر مدیران صورت بگیرد و این را حق طبیعی شهردار می دانیم، اما اگر این موضوع به رویه تبدیل شود، فرصت ما محدود خواهد بود که بخواهیم کاری انجام دهیم و سعی و خطا کنیم.

به گزارش خبرنگار شهر، سید جعفر تشکری هاشمی در هشتاد و نهمین جلسه شورا با بیان اینکه در دستگاه ها و مجموعه های اداری طبیعی است که باید از مدیرانی استفاده شود که مأموریت ها را به نحو شایسته انجام دهند، اظهار کرد: ممکن است در مواردی تجدید نظر در تغییر مدیران صورت بگیرد و این را حق طبیعی شهردار می دانیم، اما اگر این موضوع به رویه تبدیل شود، فرصت ما محدود خواهد بود که بخواهیم کاری انجام دهیم و سعی و خطا کنیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در شرکت بهره برداری مترو و بهشت حضرت زهرا(س) نیاز به زمان است تا مسائل شناسایی و مشکلات رفع شود؛ هر مدیری در این مجموعه ها گمارده شوند به زمان برای ارزیابی مسائل نیاز دارد. انتصابات متزلزل جز ضرر هیچ فایده ای ندارد؛ لذا درخواست داریم که بررسی ها به گونه ای انجام شود که در دو سال و نیم مفید باقی مانده، تغییرات مکرر نداشته باشیم.

وی تأکید کرد: ثبات موقعیتی در زمان آغاز سال تحصیلی و انبوه جمعیت میلیونی در این روزها می طلبد که مدیران، تصوری بلند مدت نسبت به فعالیت خود داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اهتمام شهردار این است که پس از یک سال همه مدیران را تغییر دهد، گفت: قطعا چنین نیست که همه یک ساله تغییر کنند و شهردار نیز خود چنین اذعانی داشت. توصیه ما این است که مدیران از افراد با تجربه که سالها کار کرده اند، انتخاب شوند.

انتهای پیام/

۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
کد خبر: 25715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =