اعزام نخستین گروه خادمین حسینی منطقه۲ به  پایانه مرزی زرباطیه

نخستین گروه خادمین حسینی شهرداری منطقه۲ برای اعزام به پایانه مرزی زرباطیه در مراسمی با حضور شهردار و مدیران منطقه بدرقه شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ،مهدی صالحی شهردار منطقه در مراسم بدرقه کاروان خادمان حسینی با اشاره به برنامه های  شهرداری برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم پیاده روی اربعین حسینی گفت: براساس تاکید شهردار  تهران در خصوص خدمات رسانی مطلوب و ارتقاء خدمات رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) ، به قدر و توان و سهم خود برنامه‌ریزی کردیم تا با عاشقان خدمت‌گذاری به زوار حسینی به ارائه خدمت بپردازیم و در این دریای بزرگ، قطره‌ای کوچک باشیم.
وی با بیان اینکه مرز بین المللی مهران یکی از مهمترین مرزهای زمینی کشور است، افزود: با توجه به اینکه مرز مهران در سال های گذشته مورد استقبال چشمگیر مردم سراسر کشور در ایام اربعین بوده، در سال جاری نیز با تدابیر ستاد اربعین، مناطق ۵ و ۱۱ در پایانه مرزی مهران و منطقه ۲ در پایانه زرباطیه مستقر و به ارائه خدمات می پردازند.
صالحی با بیان اینکه بر اساس تجربیات گذشته، برنامه‌ریزی لازم برای خدمات رسانی مناسب صورت گرفته است، عنوان کرد: براساس برنامه پیش‌بینی شده، ۱۴۰ نیروی خدمات شهری در قالب دو تیم در پایانه مرزی زرباطیه مستقر و به پاکسازی مسیر می‌پردازند که شما به عنوان  اولین گروه امروز اعزام می شوید.
شهردار منطقه ۲ با اشاره به اینکه در حال حاضر تمهیدات لازم برای استقرار نیروها در محل پیش بینی شده است، گفت: پاکسازی، رفت و روب پایانه زرباطیه  تا پس از اربعین نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 25733

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =