زنگ قهرمانی در ایستگاه‌های ورزش شهروندی منطقه ۱۴ نواخته شد

شهردار منطقه ۱۴ از برگزاری مسابقات ورزشی تفریحی متنوع «قهرمان شهر» در ایستگاه های ورزش شهروندی منطقه خبرداد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور گفت: رقابت ورزشی  قهرمان شهر با هدف ترویج الگوی مشارکت شهروندان و ارتقای جایگاه ورزش همگانی با حضور شهروندان بویژه بانوان منطقه در ایستگاه های ورزش شهروندی مستقر در بوستان ها برگزار شده است.
وی افزود: دراین طرح ورزشی که به صورت دوره ای  ادامه دارد،  بیش از  ۲ هزارنفر از بانوان محلات منطقه با هم به رقابت پرداختند و به  نفرات منتخب  جوایزی اهداشد.
وی با اشاره به اینکه فینال این رقابت ها در دو بخش تیمی و انفرادی و در رشته  های آمادگی جسمانی، بدمینتون، تنیس روی میز و... به صورت  تک حذفی با حضور بیش از ۳۵۰ بانو دربوستان زیتون برگزارشد، یاداور شد: به منظور افزایش نشاط و سلامتی و ارتباط صمیمانه بین شهروندان و ورزشکاران محلی، اجرای برنامه ها  در قالب رقابت سالم درایستگاه های ورزش شهروندی منطقه مورد توجه و دستور کار شهرداری منطقه قرار دارد.
سالاری پور با بیان اینکه فعالیت های ورزشی از مهم ترین راهکارهای پرکردن اوقات فراغت و کاهش آسیب های اجتماعی است، خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و سلامت جسمانی و روانی خانواده ها همچنین تحکیم روابط اجتماعی محله ها، برنامه های ورزشی با استفاده از ظرفیت های محلی درزمینه ورزش و نشاط شهروندان اجرامی شود.

انتهای پیام 

۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
کد خبر: 25768

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =