اتمام پروژه توسعه محله‌ای دیوارکشی بوستان حججی تا ۲۰ روز آینده

شهردار منطقه ۱۱ از اجرا و پیشرفت پروژه توسعه محله ای دیوارکشی اطراف بوستان شهید حججی و اتمام آن تا ۲۰ روز آینده خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی از آغاز و پیشرفت پروژه توسعه محله ای دیوارکشی اطراف بوستان شهید حججی خبر داد و گفت: این پروژه از تیرماه امسال آغاز شده و تا به امروز بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
او اظهار داشت: به سبب رفت و آمد معتادان متجاهر و جلوگیری از ورود ناگهانی عابرین پیاده به خیابان، نیازمند تعریف حریمی برای این بوستان بودیم. این دیوار حریم راه را از حریم پارک جدا ساخته و امنیت عابرین و افراد حاضر در پارک را تامین می‌کند.
موسوی افزود: در این عملیات توسعه محله ای، دیواری با ارتفاع دو متر دور تا دور بوستان شهید حججی در نظر گرفته شده و نرده ای نیز تعبیه خواهد شد. به زودی گیت ورودی برای پارک طراحی شده و سازماندهی نگهبانان در هر ورودی صورت می‌گیرد.
شهردار منطقه ۱۱ با اشاره به صبوری شهروندان و سپاس از همراهی آنان در اجرای این پروژه عنوان کرد: عملیات محصور کردن بوستان شهید حججی از تیر ماه امسال آغاز شده و تا ۲۰ روز آینده به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام./

۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
کد خبر: 25770

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =