پرداخت ۲۰ درصد از هزینه اتوبوس‌های تخصیص یافته وزارت کشور توسط شهرداری‌ها/ قرارداد وزارت کشور با ایران‌خودرو دیزل نهایی شده است

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: ۲۰ درصد از هزینه هر دستگاه اتوبوس مربوط به شهرداری‌ها است که شهرداری تهران سهم خود را واریز کرده است و اگر خودروسازان به تعهدات خود عمل کنند، تا پایان سال ۹۰۰ دستگاه اتوبوس وارد شهر تهران خواهد شد. 

بهرام نکاحی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، در توضیح مراسم «رونمایی مرحله نخست واگذاری ناوگان حمل و نقل شهری، ماشین آلات و تجهیزات عمرانی و خدمات شهری» عنوان کرد: وزارت کشور و دولت برای تأمین نیازهای حوزه حمل و نقلی کشور، اقدامات قابل توجهی انجام داده‌اند. وزارت کشور در حوزه تأمین اتوبوس، یک قرارداد خرید ۲ هزار دستگاه اتوبوس با شرکت عقاب افشان به امضاء رسانده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در ادامه بیان کرد: امروز نخستین اتوبوس‌های قرارداد ۲ هزار دستگاهی با حضور شهرداری کلانشهرها رونمایی می‌شود که سهم شهرداری تهران از ۲ هزار دستگاه اتوبوس عقاب افشان، ۹۰۰ دستگاه است.

وی با بیان اینکه امیدوارم که هرچه سریع‌تر اتوبوس های تخصیص یافته در مرحله نخست به شهرداری تهران تحویل داده شود و شرکت واحد بتواند آن را وارد خطوط بهره برداری کند، افزود: اگر خودروسازان به تعهدات خود عمل کنند، تا پایان سال ۹۰۰ دستگاه اتوبوس وارد شهر تهران خواهد شد. 

به گفته نکاحی؛ ۲۰ درصد از هزینه هر دستگاه اتوبوس مربوط به شهرداری‌ها است که شهرداری تهران سهم خود را واریز کرده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در ادامه از نهایی شدن یک قرارداد توسط وزارت کشور برای خرید اتوبوس با شرکت ایران خودرو دیزل خبر داد.

انتهای پیام/

۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 25771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =