تقدیر از ۱۵۸ کارمند و مدیر نمونه در جشنواره شهید رجایی

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران گفت: سهمیه انتخاب کارمندان نمونه از بین حدود ۴۳ هزار نفر از کارکنان شهرداری تهران و به ازای هر ۴۳۰ نفر یک نفر و در مجموع ۱۰۲ نفر و همچنین از بین حدود ۷۰۰ نفر از مدیران انتصاباتی به ازای هر ۱۳ نفر یک نفر و در مجموع ۵۶ نفر به عنوان مدیران نمونه و در مجموع ۱۵۸ نفر به عنوان افراد نمونه سال ۱۴۰۱ انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار شهر، رضا قهرمانی در جشنواره شهید رجایی گفت: در سال جاری فرایند انتخاب کارمندان و مدیران نمونه شهرداری با ابلاغ بخشنامه مربوطه در مردادماه آغاز و تعداد ۱۲۵ واحد از واحدهای تابعه شهرداری تهران اعم از مناطق۲۲گانه، ادارات کل و واحدهای ستادی و سازمان ها و شرکت ها نسبت به معرفی افراد نمونه خود طبق سهمیه و شرایط اعلام شده در بخشنامه اقدام کردند.

وی افزود: سهمیه انتخاب کارمندان نمونه از بین حدود ۴۳ هزار نفر از کارکنان شهرداری تهران و به ازای هر ۴۳۰ نفر یک نفر و در مجموع ۱۰۲ نفر و همچنین از بین حدود ۷۰۰ نفر از مدیران انتصاباتی به ازای هر ۱۳ نفر یک نفر و در مجموع ۵۶ نفر به عنوان مدیران نمونه و در مجموع ۱۵۸ نفر به عنوان افراد نمونه سال ۱۴۰۱ انتخاب شدند.

مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری تهران ادامه داد: در سال گذشته نیز از تعداد ۱۵۹ نفر که شامل ۱۱۳ نفر کارمند و ۴۶ نفر مدیر بودند، تقدیر شد.

قهرمانی یادآور شد: در دو سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری این مراسم میسر نشد اما در سال جاری با توجه به بهبود شرایط مقرر شد با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، مراسم تقدیر از کارمندان و مدیران نمونه شهرداری تهران امروز برگزار شود.

وی تاکید کرد: شرایط انتخاب در بخشنامه یاد شده شامل بررسی نمره کمیته ارزیابی، داشتن ۸ سال سابقه خدمت، داشتن نمره ارزشیابی ۹۰ به بالا، عدم انتخاب در ۴ سال گذشته و نداشتن رای تخلفات بوده و انتخاب افراد نمونه با در نظر گرفتن شاخص هایی اعم از روحیه و انگیزه فعالیت و کار و تلاش، وفاداری به سازمان و برنامه های سازمانی، پایبندی به اصول و ارزش های انقلاب اسلامی، رعایت و گسترش ارزش های اسلامی، تکریم و برخورد مناسب با ارباب رجوع، داشتن وجدان کاری، رعایت کامل قوانین و مقررات و سلسله مراتب اداری، رعایت نظم و انضباط اداری، خلاقیت و نوآوری، ارائه طرح های جدید و پیشنهادات ارزنده، تقویت روحیه کارگروهی و مشارکتی و صرفه جویی در بیت المال بوده است.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران در ادامه گفت: لوح های تقدیر به صورت الکترونیکی با درج QR کد به منظور اعتبارسنجی در سامانه میز کار الکترونیک کارمندان و مدیران نمونه شهرداری تهران بارگذاری خواهد شد و هدایای نقدی آنان از طریق اداره کل سرمایه انسانی به افراد نمونه تحویل داده خواهد شد.

قهرمانی در انتها با اشاره به مهمترین اقدامات اداره کل سرمایه انسانی افزود: تبدیل وضعیت ایثارگران، فرآیند تغییر وضعیت نیروهای حجمی، انجام اقدامات لازم در خصوص ترمیم حقوق کارکنان ثابت شهرداری تهران، محاسبه ذخایر مرخصی کارکنان ثابت شهرداری تهران و ابلاغ در چند روز آتی و راه اندازی سامانه جامع برای سازمان ها و شرکت ها از جمله اقدامات این اداره کل در حوزه سرمایه انسانی است.

انتهای پیام/

۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
کد خبر: 25784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =