برگزاری مراسم بدرقه ۳۵ خادم زوار الحسین (ع) منطقه ۱۵ به نجف اشرف

مراسم بدرقه ۳۵ نیروی داوطلب شهرداری منطقه ۱۵ به منظور خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع) در نجف اشرف امروز برگزار شد


به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، کاروان شهرداری منطقه ۱۵ امروز پس از اجرای مراسم ویژه معنوی، مداحی و دعای خیر مدیران شهری و همکاران از بوستان پامچال بدرقه شد.  
برپایه این گزارش؛ مهدی صباغ شهردار منطقه در این مراسم گفت: خدمات رسانی به زائرین اباعبدالله حسین (ع) توفیق و افتخاری است که امسال نیز همچون سالهای گذشته نصیب همکاران شهرداری منطقه ۱۵ شده است.
او اضافه کرد: در این راستا ۳۵ نفر از پرسنل منطقه در قالب یک گروه  و ۲ سرگروه، با هدف خدمت رسانی به زائران اباعبداله الحسین (ع) در اربعین حسینی به نجف اشرف اعزام شدند.
صباغ ادامه داد: ماموریت خدمات رسانی گروه داوطلب شهرداری منطقه ۱۵ در نجف اشرف ۱۰ روز است که بنا به اقتضای زمان احتمالا افزایش خواهد داشت.
شهردار منطقه در پایان ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای همکاران خادم الحسین (ع) گفت: امیدوارم همه قدر لحظه های نفس کشیدن در نجف و کربلا را بدانند که قطعا از بهترین لحظات زندگی است.  
این گزارش حاکیست، کاروان اعزامی منطقه ۱۵ برای پیوستن به کاروان بزرگ نیروهای خدمات رسان شهرداری تهران به عتبات عالیات امروز با حضور حجت الاسلام صادق زاده مشاور شهردار تهران و ریئس مرکز فعالتهای دینی، بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهراری تهران، اردبیلی مشاور شهردار و مدیرکل اداره بانوان شهرداری تهران، شخصی مشاور شهردار تهران، صباغ شهردار منطقه و همکاران از بوستان پامچال اعزام شدند.

انتهای پیام 

۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
کد خبر: 25791

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =