بررسی اقدامات ویژه حمل و نقل عمومی منطقه ۵ در طرح استقبال از مهر

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۵ همزمان با نزدیک شدن به بازگشایی مدارس از برگزاری جلساتی جهت تسهیل در تردد شهروندان خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، مهدی نوروزی با اشاره به شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: به منظور ساماندهی ترافیک و تسهیل تردد در آستانه شروع سال تحصیلی، با محوریت اداره حمل و نقل معاونت حمل و نقل و ترافیک، سامانه تندرو ۵ شرکت واحد، اتوبوسرانی و شرکت های خصوصی اتوبوسرانی، اداره تاکسیرانی، شرکت تاکسیرانی و کلیه ناظرین خطوط پرازدحام منطقه، جلساتی جهت انجام نظارت میدانی، پیش بینی مشکلات و ارائه راه کار در راستای اجرای دستورالعمل اجرایی، برگزار شد .

او افزود: در این جلسات با تاکید بر ضرورت و لزوم توجه به ارائه خدمات سرویس دهی مطلوب حمل و نقل در کلیه خطوط بی­ آر­تی، اتوبوس و تاکسی مصوباتی تنظیم و در دستور کار قرار گرفت.

 نوروزی با بیان اینکه همچنین مشکلات خطوط تاکسی و اتوبوس نیز مورد بررسی قرار گرفت، اذعان داشت: مقرر شد با حداکثر ظرفیت ناوگان منطقه، راه کارهای مناسب حل مشکلات اجرا شود و در زمان بازگشایی مدارس پس از سال های کرونا، خدمات مطلوب حمل و نقلی ، تسهیل تردد، فاصله کم زمان انتظار برای شهروندان تمهیدات مناسبی صورت گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۵ تاکید کرد: برنامه ریزی و نظارت بر حسن فعالیت های حمل و نقلی در ارائه سرویس دهی به شهروندان از اهم وظایف اداره حمل و نقل در طرح استقبال از مهر است.

انتهای پیام 

۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
کد خبر: 25799

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =