طرح چهل شب روضه در  منزل شهید حقانی برگزار شد

مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در بیت شهید محمد حقانی و با همراهی خانواده های شهیدان رمضانی، فیروزی و دو جانباز ۷۰ درصد در محله ایرانشهر ناحیه ۱ منطقه ۶ برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش، مسعود رنجبریان شهردار منطقه۶ به همراه رجبی رییس بنیاد شهید مناطق۶ و ۷، جانشین کلانتری ۱۰۷ فلسطین، نماینده آستان قدس رضوی  و جمعی از مدیران منطقه ۶ باحضور در بیت شهید حقانی، ضمن شرکت در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) به خانواده محترم این شهیدان معزز ادای احترام کردند.
رنجبریان با اشاره به اینکه خدمت به خانواده معزز شهدا توفیقی ارزشمند است مطرح کرد: طرح چهل شب روضه از برنامه های پرخیر و برکت به سبک مراسم روضه و هیئت های خانگی است که نشان دهنده اهتمام جدی مدیریت شهری برای کسب توشه معنوی در جهت ارج نهادن به مقام والای شهدا است.

برپایه این گزارش، این طرح در منطقه ۶ با حضور خانواده معظم  شهیدان مهدی و علی رمضانی، امیر فیروزی و جانبازان معزز غلامرضا امینی و عباس جعفری دولت آبادی که در یک ساختمان ساکن هستند به میزبانی خانواده شهید محمد حقانی برگزار شد.

 گفتنی است؛ این طرح براساس  دستورالعمل اداره رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران با عنوان “ چهل شب روضه در چهل بیت شهید "، با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زنده نگه داشتن سنت حسنه روضه‌های خانگی و دیدار با خانواده معظم شهدا  در حال برگزاری است که با برگزاری مراسم معنوی سوگواری، روضه خوانی سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، مدیحه سرایی و تبرک پرچم آستان قدس رضوی در منازل خانواده شهدا برگزار می شود.
انتهای پیام 
 

۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
کد خبر: 25809

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =