برگزاری آیین بدرقه کاروان خدام الحسین (ع) منطقه۸

خدمتگزاران زائران درگاه امام حسین (ع) از منطقه۸ به کربلای معلی مشرف شدند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ پیش از ظهر امروز آیین بدرقه گروه اعزامی خدمتگزاران زائران درگاه امام حسین (ع) به کربلای معلی با حضور فاطمه تنهایی و تیم مدیریت شهری شهرداری منطقه۸ در ساختمان مرکزی برگزار شد و شهردار منطقه  با نزدیک شدن به ایام اربعین از استقرار نیروهای خدمات شهری و فعالیت‌های این منطقه در حوزه رفت و روب و جمع آوری پسماندها در مسیرهای منتهی به حرم‌های مطهر حضرت امیرالمومنین (ع) حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت عباس (ع) و شهر کوفه خبر داد.
فاطمه تنهایی در آیین بدرقه کاروان اعزامی شهرداری منطقه ۸ ضمن آرزوی توفیق و سلامتی، خدمت به زوار عتبات عالیات و به ویژه اربعین حسینی را توفیقی الهی برشمرد و از زائران درگاه امام حسین (ع) طلب دعای خیر کرد و همچنین خدمات شهرداری منطقه۸ در کربلای معلی را تشریح نمود.
وی افزود: این گروه در راستای حضور و مشارکت در امر پاکیزه سازی اطراف حرم های مطهر عتبات عالیات و به منظور انجام عملیات رفت و روب به مدت دو هفته به این خاک متبرک اعزام شدند.
شهردار منطقه۸ درباره برگزاری این حماسه معنوی تصریح کرد: با توجه به خیل بی‌شمار دلدادگان و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) طی برنامه‌ریزی انجام‌شده، نیروهای خدمات شهری منطقه در حوزه جمع آوری پسماند و رفت و روب معابر در عتبات خدمت رسانی خواهند کرد.
شهردار منطقه۸ ادامه داد: با توجه به جمعیت زائران، اعزام نیروها، از دو هفته مانده به ایام اربعین آغاز و تا یک روز بعد از این ایام ادامه دار خواهد بود.
تنهایی با اشاره به اعزام ۵۴ نفر پاکبان که ۳۶ نفر به‌عنوان نیروی اصلی و ۱۸ نفر نیروی ذخیره است، بیان کرد: اعزام پاکبانان امروز چهاردهم شهریور از منطقه انجام شد و استمرار خدمات به عزاداران در کربلای معلی در دو شیفت انجام می‌پذیرد.

 انتهای پیام

۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
کد خبر: 25813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =