رسالت جلسات ستاد بحران پیگیری اقدامات مدنظر است

مشاور و مدیر حوزه شهردار منطقه ۱۷ گفت: موضوع مدیریت بحران به صورت تخصصی در جلسات بررسی می شود و رسالت تشکیل این جلسات این است که مباحث مطرح شده حتما پیگیری شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، جلسه فصلی ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل با حضور محمدحسین اختردانش مشاور و مدیر حوزه شهردار منطقه، معاونین، شهرداران نواحی، ادارات خدمت رسان منطقه از جمله آتش نشانی، آب، برق، گاز، نیروی انتظامی، راه آهن، اورژانس در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

در این جلسه درباره ۵ موضوع مهم از جمله تمهیدات لازم درخصوص بازگشایی مدارس و استقبال از مهر و چگونگی خدمت رسانی ادارات مختلف در این باره، عدالت الگوی مصرف، تمهیدات لازم در خصوص بارش های جوی، رعایت اصول بهداشتی و استمرار پروتکل های درمانی بیماری کرونا، دپوی تجهیزات و وسایل مورد نیاز مواقع بحران بحث و تبادل نظر شد.

هر کدام از نماینده های ادارت خدمت رسان حاضر در جلسه به تشریح عملکرد حوزه های خدمت رسانی در راستای بازگشایی از مدارس، فصل پیش رو و موارد ذکر شده پرداختند. از جمله این مباحث احیاء پلیس مدارس، خط کشی و اصلاح هندسی تابلوها و المان های ترافیکی، رسیدگی به ایستگاه ها و سرپناه های اتوبوس های حمل و نقل عمومی، ترمیم و مرمت انهار، لایروبی انهار، جمع آوری معتادین متجاهر از مسیر دانش آموزان، بهسازی اطراف مدارس، کلاس های آموزشی آتش نشانی، بازدید از شیرهای آتش نشانی، رعایت اصلاح مصرف آب، برق و گاز، شست و شوی حیاط و اطراف مدارس، دپوی مرکزی شن و ماسه و تجهیزات مخصوص ایام بارندگی، مسائل پیرامون اورژانس، تراش و روکش آسفالت، مانیتورینگ ترافیکی بود.

سپس شهرداران نواحی درخصوص موارد مطرح شده توضیحات لازم در ناحیه مربوط به خود را ارائه دادند.

در پایان جلسه اختردانش با بیان اینکه در منطقه ۱۷ دیوارکشی اداری نداریم، گفت: همه دستگاه های خدمت رسان از روزی که وارد کار خدمت رسانی می شوند، از همه طریقی به مردم خدمت می کنند که ان شالله اجر خدمت به مردم دارالشهدا را از خداوند بگیرید.

وی افزود: در بحث جمع آوری معتادین متجاهر از سرهنگ جعفری و صالحی تشکر می کنم که با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه اتفاق خوبی در این خصوص افتاده و در هفته اخیر حدودا روزی ۱۵ معتاد متجاهر از سطح منطقه جمع آوری شده است.

مشاور و مدیر حوزه شهردار منطقه تصریح کرد: از همه دستگاه ها خواهش می کنم این همکاری در خصوص جمع آوری معتادین متجاهر ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: موضوع مدیریت بحران به صورت تخصصی در جلسات بررسی می شود و رسالت تشکیل این جلسات این  است که مباحث مطرح شده حتما پیگیری شود.

انتهای پیام/

۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
کد خبر: 25864

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =