بررسی احکام اجتماعی و فرهنگی در شورای راهبری و تلفیق برنامه چهارم شهرداری تهران

احکام پیشنهادی کمیته اجتماعی و فرهنگی برنامه چهارم شهرداری تهران در شورای راهبری و تلفیق برنامه چهارم شهرداری تهران، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل برنامه و بودجه شهرداری تهران، پنجمین نشست شورای راهبری و تلفیق برنامه چهارم شهرداری تهران به ریاست لطف ا... فروزنده معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران و با حضور شهرابی دبیر شورای راهبری و تلفیق و اعضای این شورا با محوریت بررسی احکام پیشنهادی کمیته تخصصی اجتماعی و فرهنگی برگزار شد.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران توجه به سیاست ها و اسناد بالادستی را خواستار شد و گفت: احکام برنامه چهارم باید بر اساس سیاست های ابلاغی شوری اسلامی شهر تهران و برنامه های شهردار تهران مدون شود و  متناسب با منابع و امکانات شهرداری باشد.  

وی خاطرنشان ساخت: شهرداری تهران در این دوره دارای ۴ رویکرد، ۱۲ سیاست و ۹۰ پروژه است که در تدوین برنامه عملیاتی چهارساله چهارم نیز باید لحاظ شود.

فروزنده بر لزوم توجه به قابلیت تحقق احکام برنامه چهارم شهرداری تهران و ضرورت هم افزایی تیم تدوین، برای تهیه برنامه چهارساله کاربردی تاکید کرد.

امیر شهرابی مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران و دبیر شورای راهبری و تلفیق برنامه چهارم شهرداری تهران نیز طی سخنانی، توجه جدی به سند الزامات تدوین برنامه چهارم شورای اسلامی شهر تهران و احصاء و بکارگیری نکات برجسته آن در تدوین برنامه چهارم را از کمیته های تخصصی خواستار شد.

در این نشست، علی اسماعیل پوران عضو شورای راهبری و تلفیق و رئیس کمیته تخصصی اجتماعی و فرهنگی در این نشست احکام پیشنهادی برنامه چهارم شهرداری در حوزه اجتماعی و فرهنگی را ارائه داد.

یکایک مواد و بندهای احکام پیشنهادی کمیته اجتماعی و فرهنگی در شورای راهبری و تلفیق مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت  که مقرر شد احکام، پس از لحاظ نکات اصلاحی این شورا  جمع بندی و به دبیرخانه برنامه چهارم تحویل داده شود.

انتهای پیام 

۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 25915

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =