راه‌اندازی ۴۰ چشمه سیار سرویس بهداشتی در مرز مهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۱ اعلام کرد : ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار برای ارائه خدمت به زوار اربعین حسینی علیه السلام در دوکیلومتری مرز مهران مستقر و راه اندازی شد .

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران، احمد مهرابی از آغاز به کار ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در مرز مهران توسط خدام الحسین منطقه۱۱ خبر داد و گفت: از ۸ شهریور بیش از ۲۵۰ نفر از خادمین منطقه۱۱ در مرز و شهر مهران‌به ارائه خدمات پرداختند .
 او افزود: نظافت، شست و شو، رفت و روب معابر، پاکسازی باغچه ها، استقرار عوامل آتش نشانی و ارائه خدمات به زوار از جمله قداماتی است که عوامل منطقه۱۱ در محدوده ۶ کیلومتر از مرز مهران انجام داده اند .
 مهرابی گفت: یکی از موضوعات مورد نیاز در مرز مهران، تامین شرایط برای بهره برداری از سرویس های بهداشتی است که به همین منظور شرایط برای استقرار ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی سیارانجام شد و نظافت روزانه سرویس ها نیز منظم انجام می شود.
مهرابی در انتها افزود: خدمات شهری و نگهداشت محدوده در اختیار منطقه۱۱ تا پایان مراسم اربعین ادامه دارد و زوار می توانند برای بهره برداری از خدمات منطقه۱۱ در دو کیلومتری از مرز مهران در مواکب شهید داداشی حضور یابند .

انتهای پیام 

۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 25969

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =