احداث پارکینگ طبقاتی در مناطق ۱۴ و۱۵ تا یکی، دوماه آینده/گود برج میلاد در مرحله روسازی قرار دارد

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه بوستانی هم در منطقه ۱۷ با جدیت درحال اجراست، عنوان کرد: به منظور افزایش سرانه فضای سبز، حداکثر دو ماه دیگر این بوستان دراختیار سازمان بوستان‌ها قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار شهر، صبح امروز شنبه -۱۹ شهریور ۱۴۰۱- در ادامه آیین افتتاح بوستان فرامنطقه‌ای ایرانیان، هادی حق‌بین مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه این سازمان به عنوان مجری پروژه‌های عمرانی در کنار سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری قرار دارد، افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته در معاونت فنی و عمرانی، ۱۱ پروژه تا پایان سال و همزمان با دهه فجر به افتتاح خواهد رسید. تقریباً ۱۱ پروژه و ۱۱ شنبه در خدمت مردم برای افتتاح پروژه‌ها خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه بوستان دیگری در منطقه ۱۷ با جدیت درحال اجراست، عنوان کرد: به منظور افزایش سرانه فضای سبز، حداکثر دو ماه دیگر این بوستان دراختیار سازمان بوستان‌ها قرار گیرد.

حق بین درباره رفع معضل کمبود پارکینگ در بافت فرسوده شهر تهران هم گفت: در همین راستا ساخت پارکینگ طبقاتی در مناطق ۱۴ و ۱۵ در دستورکار قرار گرفته است. این دو پارکینگ با ظرفیت مجموع هزار خودرو هستند که پارکینگ نخست در یک ماه آینده و پارکینگ دوم به مدت دو ماه بعد به بهره برداری خواهد رسید.

وی درباره پروژه‌های مدیریت پیشگیری و بحران، توضیح داد: تکمیل پایگاه‌های پشتیبانی بحران در دستورکار قرارگرفته است و در همین دوره چهار پایگاه تحویل داده شده است. برنامه ریزی شده تا پنج پایگاه دیگر طی ماه‌های آینده به مدیریت بحران تحویل داده شود.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با تأکید براینکه بازپیرایی و ارتقاء سطح کیفی شهر در میدانگاه‌ها جزو دستور کار معاونت فنی و عمران است، افزود: طی چندماه گذشته دو میدانگاه تحویل داده شده است و برنامه ریزی شده تا دو میدانگاه دیگر در مناطق ۶ و ۲ تا دو ماه آینده به افتتاح برسد.

حق بین درباره رفع خطر از گودهای پرخطر نیز گفت: با اولویت و تأکید ویژه شهردار تهران، بهسازی گود فاز ۲ میلاد به صورت شبانه روزی از سه ماه گذشته در دستورکار قرار گرفته است. به طوری که بخش اعظمی از زیرسازی انجام شده و وارد مرحله روسازی شده‌ایم.

وی در ادامه اعلام کرد که تفاهم‌نامه‌ای نیز با سازمان آتش‌نشانی به امضاء رسیده است که به زودی کلنگ آن بر زمین زده خواهد شد.

انتهای پیام/

۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
کد خبر: 25974

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =