افزایش ایمنی معابر و تسهیل تردد با اجرای ۱۱ اصلاح هندسی در منطقه ۱۵

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۵ گفت: ۱۱ اصلاح هندسی در منطقه ۱۵ با هدف افزایش ایمنی معابر و تسهیل تردد طی ده ماه گذشته انجام شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مسعود لواف زاده گفت: عملیات اصلاح هندسی در راستای افزایش ایمنی و کاهش تعداد تصادفات ناشی از سرعت غیرمجاز  و تسهیل تردد در معابر پردتردد شامل خیابان غلامیان تقاطع عابدینی، خیابان اعظم نظامی، بلوار شاهد، خیابان خاکسار، کوهسار، گلها، طاهری، راستی  اجرا درآمد.

او افزود:  در قالب پروژه های کوچک مقیاس نیز رفیوژ میانی خیابان قائم(عج)، رفیوژ میانی خیابان مالی و رفیوژ میانی خیابان کوهسار در ناحیه شش احداث شد.  

لواف زاده گفت:  در راستای توسعه مسیرهای ویژه دوچرخه سواری با هدف ارتقای فرهنگ دوچرخه سواری در بین شهروندان، حفظ محیط زیست وکاهش آلودگی و ترافیک طی ده ماه گذشته نیز ۲ هزار و ۹۰۰ متر طول مسیر دوچرخه سواری در منطقه ۱۵ احداث شد.

او به سایر اقدامات این معاونت طی این مدت اشاره کرد و گفت: معبر سازی و همسطح سازی بوستان ولیعصر(عج) ناحیه یک، همسطح سازی و ایجاد رمپ معلولین پل های بلوار ابوذر، همسطح سازی تقاطعات میدان جمهوری- خیابان خواجوی کرمانی و معبرسازی خیابان گلها و راستی از جمله آن است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در ادامه به احداث پهلوگاه ها اشاره کرد و گفت: در این راستا پهلوگاه امام علی (ع) شمال به جنوب زیرپل بعثت، امام علی (ع) شمال به جنوب بعد از ایستگاه توسکاه، بزرگراه امام رضا (ع) غرب به شرق روبروی کمپ افاغنه و بزرگراه امام رضا (ع) شرق به غرب قبل از پل بسیج احداث شد.

انتهای پیام 

۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
کد خبر: 25999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =