نصب ۴۲۴ مخزن مکانیزه نو در منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ گفت: طی یک سال گذشته اقدام به جانمایی و نصب ۴۲۴ مخزن مکانیزه نو در سطح نواحی سه گانه منطقه کرده ایم.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷،رضا شنگی گفت: یکی از مهم ترین تجهیزات نظافت شهری و جلوگیری از انباشت زباله و آلودگی محیط شهری، نصب مخزن های مکانیزه در معابر و خیابان های سطح شهر است.

وی افزود: شهرداری منطقه ۱۷ در راستای نظافت شهری و جلوگیری از انباشت زباله و حفظ زیبایی بصری شهر، طی یک سال گذشته اقدام به جانمایی و نصب ۴۲۴ مخزن زباله مکانیزه نو در سطح معابر و خیابان های نواحی سه گانه منطقه کرده است.

شهردار منطقه تصریح کرد: از این تعداد، ۲۰۴ مخزن مکانیزه نو در شش ماهه دوم سال گذشته و ۲۲۰ مخزن مکانیزه نو طی شش ماه اخیر در سطح نواحی سه گانه منطقه نصب شده است.

شنگی اظهار کرد: از آنجا که مخازن مکانیزه به مرور دچار آسیب دیدگی می شوند، در  اسرع وقت توسط اکیپ تامین مخازن تعمیر و بازسازی می شوند؛ طی شش ماه اخیر تعداد ۳۵۰ مخزن تعمیر و بازسازی شده و به چرخه فعالیت بازگشته اند که از این تعداد، ۱۱۸ مخزن در ده روز اخیر مورد بازسازی و بازگشت به چرخه فعالیت، قرار گرفته اند.

شهردار منطقه اظهار کرد: مخازن مکانیزه طی یک برنامه تعیین شده، به طور مستمر و روزانه توسط عوامل خدمات شهری منطقه شست و شو و گندزدایی می شوند تا از ایجاد بوی نامطبوع و منظره بد جلوگیری شود.

انتهای پیام/

۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
کد خبر: 26038

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =