اولویت اجرای برنامه‌های استقبال از مهر منطقه ۱۹ در مدارس محلات کم‌برخوردار

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از تشریح ویژه برنامه های استقبال از مهر منطقه ۱۹ تحت عنوان "مهر قلم" و با اولویت اجرا در مدارس محلات کم برخوردار از ۱۵ شهریور تا ۲۵ مهر خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی گفت: با توجه به تقارن بازگشایی مدارس با ایام ماه صفر و شهادت ائمه اطهار (ع) به جهت حفظ حرمت این برنامه ها با رویکرد آشناسازی دانش آموزان با سیره ائمه اطهار (ع) برگزار می شود.
به گفته این مسئول کمک به تجهیز، بهسازی، نوسازی، ایمن سازی و بازسازی محیط های آموزشی با افزایش سطح همکاری و تعاملات بین بخشی دستگاه های مختلف مرتبط با مدیریت شهری در زمینه مسائل آموزشی و مراکز تحصیلی و آموزشی از اهداف اجرای ویژه برنامه های استقبال از مهر است.
فرهادی با اشاره به برپایی بیش از ۳۰ عنوان برنامه توسط حوزه های مختلف بیان کرد: برگزاری آیین بازگشایی مدارس، برپایی کلاس، کارگاه و نمایش های آموزشی، زنگ شهر آماده، فرشتگان نجات، سلام تهران، آسمانی ها، یاد یاران، قهرمان شهر، جشن بازیافت و...از عمده برنامه های پیش بینی شده  توسط معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه برای ماه مهر است.
او درتشریح اقدامات حوزه خدمات شهری در طرح استقبال از مهر به بازپیرایی فضای سبز مدارس، پاکسازی و رفت و روب معابر منتهی به مراکز آموزشی، لایروبی انهار، جمع آوری خاک و نخاله از سطح معابر و مدارس، نیاز سنجی و توزیع مخازن کارتن پلاست، جمع آوری کاغذ تحت عنوان مدرسه پاکیزه، توزیع کیسه مخصوص پسماند و مخازن اشاره کرد.
سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ ایمن سازی، آشکار سازی و ایمنی حمل و نقل دانش آموزان، اجرای علائم افقی خط کشی محوری ۱۸ هزار متر طول، خط کشی معابر و زیر ساخت های حمل و نقل همگانی با ایجاد ۲۴۰ بلوک عابر پیاده و خط کشی ایستگاه های اتوبوس را از اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه در ویژه برنامه های استقبال از مهر منطقه ۱۹ عنوان کرد.

انتهای پیام
 

۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
کد خبر: 26059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =