توزیع روزانه یک تن کیسه پسماند در مسیر نجف تا کربلا

شهردار منطقه ۱۳ از تهیه و نصب ۵٠٠ نگهدارنده کیسه زباله برای خدمت رسانی به زائران پیاده روی اربعین در مسیر نجف به کربلا خبر داد و گفت : روزانه یک تن کیسه مشکی برای جلوگیری از انباشت زباله در این مسیر توزیع می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی گفت:  علاوه بر نظافت و پاکسازی مستمر محدوده تعیین شده از سوی نیروهای اعزامی منطقه۱۳ به کشور عراق، در مرحله نخست حدود ۵٠٠ نگهدارنده کیسه زباله در محل موکب منطقه ۱۳ تهیه و آماده نصب شده است.
او با بیان اینکه این نگهدارنده های کیسه زباله توسط نیروهای خدمات شهری منطقه در ایران تهیه و ساخته شده است افزود : این نگهدارنده ها با استفاده از حلقه های فلزی به داربست متصل می شوند و   در محل موکب ها جانمایی و نصب می شوند.
به گفته او، روزانه حدود یک تن کیسه زباله برای حفظ محیط زیست بین نیروهای خدمات شهری، خادمان منتظر و موکب داران توزیع می شود.
محمد هادی علی احمدی خاطر نشان کرد: به منظور حفظ نظافت موکب ها و جلوگیری از انباشت زباله در مسیر راهپیمایی اربعین و همچنین ارائه خدمات بهینه  از سوی شهرداری به زائران اباعبدالله الحسین (ع) کار نصب این نگهدارنده های زباله در قسمت هایی از مسیر انجام و در ادامه طول طریق نیز اجرا می شود.

انتهای پیام 

۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
کد خبر: 26079

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =