حمایت مدیریت شهری پایتخت از تجهیز، نوسازی و بهسازی مدارس منطقه۸

شهردار منطقه ۸ گفت: شهرداری منطقه در حوزه‌های مدیریت شهری در کنار آموزش و پرورش و پلیس راهور منطقه خواهد بود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، فاطمه تنهایی در جلسه هماهنگی طرح استقبال از مهر با تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: در بهسازی و نوسازی محیط های آموزشی سعی کردیم همزمان با احصا و شناسایی نیازهای مدارس، موارد با اعلام آموزش و پرورش منطقه و اهالی مدارس باشد و رفع چالش‌های اولین مدرسه اوتیسم ناحیه شرق تهران یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری است و شهرداری با کلیه ظرفیت‌ها با هدف رفع این مشکل در کنار آموزش و پرورش خواهد بود. 

شهردار منطقه۸ در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی ۰۲-۱۴۰۱ و آغاز هفته دفاع مقدس و همچنین ۲۸ صفر تاکید کرد: در تلاش هستیم با هماهنگی معاونت‌های اجرایی و شهرداران نواحی در کنار پلیس راهور و آموزش و پرورش خدمات شایسته‌ای را به شهروندان منطقه ارائه دهیم.

تنهایی تصریح کرد: هدف از این طرح ارتقاء سطح خدمات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی ، تقویت مشارکت مجموعه شهرداری با مراکز آموزشی است و شهرداری منطقه۸ با کلیه امکانات به استقبال مهر و بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید می‌رود و در موضوع تسهیل چالش‌های ترافیکی نیز در کنار پلیس راهور خواهیم‌ بود.

وی ادامه داد: خط کشی های ترافیکی و نصب علائم هشدارهای ترافیکی در مسیر مدارس، نقاشی و دیواره نگاری، اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه این ایام و کارگاه‌های نمایشی، باز پیرایی و شست‌وشوی دیواره بیرونی مدارس، کمک به دانش آموزان کم بضاعت برنامه‌هایی است که شهرداری منطقه با توجه به نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس در دستور کار قرار داده است. 

شهردار منطقه۸ مدارس را پایگاه اصلی آموزش و پرورش و همچنین تعلیم و تربیت دانست و افزود: با توجه به اینکه خانواده‌ها ثمره های زندگی خود را به این پایگاه آموزشی می‌سپارند؛ هر کاری در این حوزه انجام شود خدمت به شهر و کشور است.

 گفتنی است جلسه هماهنگی برنامه‌های پیش‌بینی شده مدیریت شهری منطقه۸ در طرح استقبال از مهر و بازگشایی مدارس؛ با حضور شهردار منطقه، نماینده پلیس راهور راهنمایی و رانندگی، مدیران ارشد آموزش و پرورش منطقه، معاونین و شهرداران نواحی انجام می شود.

انتهای پیام

۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 26095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =