پاسخگویی روزانه به بیش از ۱۷۵ پیام شهروندی در منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به فعالیت های سامانه های نظارتی درراستای رسیدگی به پیام های شهروندان و مرتفع شدن مشکلات در محله های منطقه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون روزانه میانگین ۱۷۵ پیام در سامانه نظارتی منطقه دریافت شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور درباره مهمترین درخواست‌های شهروندان در حوزه  های شهری عنوان کرد: حوزه خدمات شهری با بیش از ۷۴ درصد  و موضوعات عمرانی با ۱۳ درصد بیشترین همچنین موضوعات ترافیک و اجتماعی کم ترین پیام هارا شامل شده است.

موضوعات و تعداد پیام ها

شهردار منطقه با اشاره به اینکه  تعداد کمی و موضوعات پیام ها با توجه به شرایط فصلی   تغییر می‌کند، افزود: به صورت کلی و در آمار ابتدایی سال تا کنون ۲۴ هزار پیام به ثبت رسیده که  نظافت معابر،  لایروبی، فضای سبز و ساخت و ساز غیرمجاز بیشترین درخواست شهروندان  بوده است.

کمترین و بیشترین پیام‌ به تفکیک نواحی

به گفته سالاری پور تعداد پیام‌های شهروندی  به ثبت رسید و در ناحیه ۶ با توجه به بافت جفرافیایی این بخش از منطقه با ۱ درصد کمترین  و ناحیه ۲ در ابتدای سال و ناحیه ۱ در شهریور ماه  به سبب تراکم جمعیتی و بافت دارای بیشتری آمار  به ثبت رسیده‌اند.

ثبت روزانه و ماهانه پیام های شهروندی 

شهردار منطقه با بیان اینکه افزایش تعداد پیام  هر محله بستگی به شرایط مختلف محیطی  و زمانی نیز دارد، گفت: در ماه جاری روزانه بیش از ۱۷۳ پیام در سامانه نظارتی ثبت شده که سهم حوزه خدمات شهری با ۷۰ درصد  بیشترین است.

ابلاغ، دریافت و اثرگذاری  
 سالاری پور از  فعالیت ۲۴ ساعته سامانه های نظارتی و  ارجاع  پیام ها به معاونت ها و شهردارن نواحی ششگانه پس از مرحله ثبت پیام در سامانه ‌و پردازش آن توسط همکاران سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی منطقه به منظور اثرگذاری در رسیدگی خبر داد و گفت:  شهروندان  می توانند از طریق راه های ارتباطی  حوزه های اجرایی را برای اقدامات لازم در حوزه نگهداشت شهر  یاری کنند.

انتهای پیام

۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
کد خبر: 26130

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =