۳۰۰ بسته ملزومات تحصیلی بین دانش‌آموزان محلات کم‌برخوردار منطقه ۱۹ توزیع شد

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از تهیه و توزیع ۳۰۰ بسته ملزومات تحصیلی و کوله پشتی در بین دانش آموزان نیازمند با اولویت محلات کم برخوردار در آستانه فصل بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به تدارک ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی متنوع در طرح استقبال از مهر افزود: این اقلام شامل ۲۵۰ بسته لوازم التحریر است که همزمان با بازگشایی مدارس توزیع خواهد شد و ۵۰ بسته لوازم التحریر به همراه کوله پشتی ویژه دانش آموزان کم برخوردار در حال توزیع است.
او ادامه داد: این  اقلام شامل کیف،  دفتر، مداد رنگی، خودکار، لیوان، قمقمه و سایر وسایل مورد نیاز دانش آموزان است که در قالب طرح استقبال از مهر توزیع شد.  
سرپرست شهرداری منطقه اظهار داشت: حمایت از دانش آموزان نیازمند برای ادامه تحصیل یکی از برنامه های اداره آموزش های شهروندی این منطقه است که هر سال در مناسبت‌های مختلف کمک‌های شهرداری را در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار می دهد.
براساس این گزارش پیرو هماهنگی های صورت گرفته با آموزش و پرورش منطقه هزار و ۲۵۰ دانش آموز کم برخوردار شناسایی شده اند که حمایت از آنها در دستور کار اداره آموزش های شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه قرار دارد.
انتهای پیام 

۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
کد خبر: 26172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =