میزبانی شهرداری منطقه 17 از جاماندگان اربعین حسینی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 17 گفت: با هدف خدمت رسانی شایسته به عاشقان و عزاداران حضرت سید الشهدا موکب های فرهنگی و ایستگاه های صلواتی در روز اربعین در میدان زکات و آستان مقدس امامزاده حسن(ع) مستقر خواهند شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، علیمحمد متولیان معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی، گفت: سال هاست که همزمان با اربعین حسینی شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و جا ماندگان از حضور و زیارت حضرت در دارالشهدای تهران گرد هم می آیند و به نیت زیارت نیابتی از آستان مقدس امامزاده حسن(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) را می پیمایند.

متولیان افزود: امسال نیز در روز اربعین حسینی محبان اهل بیت(ع) پس‌از اجتماع در آستان مقدس امام زاده حسن(ع)، اقامه نماز صبح و قرائت زیارت اربعین، این مسیر را به نیت همراهی با کاروان زائران اربعین طی الارض خواهند کرد.

وی با اشاره به برپایی موکب های فرهنگی در روز اربعین سرور و سالار شهیدان تصریح کرد: شهرداری منطقه ۱۷  در روز اربعین حسینی با برپایی موکب فرهنگی همراه با دسته روی هیئت نوجوانان، خدمات گروه های گفتمانی، تبلیغی، تعزیه، نقالی، چهارپایه خوانی و پرده خوانی از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۰ در خیابان شهید رجایی، میدان بهشت میزبان عاشقان حسینی خواهد بود.

گفتنی است با هدف خدمت رسانی شایسته به عاشقان و عزاداران حضرت سید الشهدا موکب های فرهنگی و ایستگاه های صلواتی در روز اربعین در میدان زکات  و آستان مقدس امامزاده حسن(ع) مستقر خواهند شد.

انتهای پیام/

۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
کد خبر: 26212

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =