کمیسیون رفع خطر املاک ناایمن در منطقه ۹ تشکیل می‌شود

شهردار منطقه ۹ در سه شنبه های گام به گام در محلات غرب تهران به همراه مدیران شهری در بازدیدی ۳ ساعته در محلات دستغیب، مهرآباد جنوبی، شمشیری و سرآسیاب مهرآباد، کم و کاستی های مرتبط با نگهداشت شهر را رصد و دستورات لازم را برای رفع آنها صادر کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه در پیمایش محله ای که به صورت چهره به چهره با شهروندان همراه بود، گفت: مبحث نگهداشت شهر در حوزه های خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی به صورت مستمر و با جدیت در محلات ۸ گانه پی گیری می شود.
شهردار منطقه ۹ در بازدید از محله دستغیب، مباحث عمرانی از جمله انهار خیابان های دستغیب شرقی و غربی و موضوع جمع آوری آبهای سطحی را از نزدیک پی گیر شد.
مرتضوی در ادامه به ناحیه دو و محله شمشیری رفت و در بازدید از درمانگاه قدیمی و بلااستفاده نظام مافی بر مبحث ایمن سازی بناهای فرسوده و بلااستفاده تاکید مجدد داشت و در همین راستا تشکیل کمیسیون رفع خطر برای املاک ناایمن منطقه ۹ را در دستور کار قرار داد.
او همچنین به همراه مدیران شهری سری هم به بوستان کوکب در محله سرآسیاب مهرآباد زد و ضمن گشت در بوستان بر ایمنی وسایل ورزشی و تفریحی بوستان های منطقه ۹ تاکیدکرد.  
مقصد پایانی شهردار منطقه ۹ در این بازدید گام به گام ۳ ساعته، محله مهرآباد جنوبی و محور خیابان دانشگاه هوایی  بود که امور نگهداشت شهر از جمله لایروبی انهار، نظافت و رفت و روب مورد بررسی قرار گرفت و همچنین اخطار و تذکرات لازم به کسب و کارهایی که موجب سد معبر و سختی در عبور و مرور شهروندان شده بودند، داده شد.
شهردار منطقه ۹  بر لزوم همیاری شهروندان به مجموعه شهری برای کمک به امور نگهداشت شهر تاکید کرد و گفت: مجموعه شهری در منطقه ۹ با تمام توان در تلاش است تا به مباحث مرتبط با نگهداشت شهر در کوتاه ترین زمان ممکن در محلات رسیدگی کند که این مهم با همکاری شهروندان غرب پایتخت میسر است.
مرتضوی در خاتمه تصریح کرد: پی گیری مباحث و مشکلات شهری مرتبط با نگهداشت شهر در محلات غربی پایتخت از جمله وظایفی است که در راستای خدمت بی وقفه به شهروندان در دستور کار است و به صورت جدی و مستمر انجام می شود.
 

انتهای پیام

۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
کد خبر: 26232

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =