توزیع ده‌ها هزار بطری آب بین زائران در مرز خسروی

شهردار منطقه ۲۲ از توزیع ده ها هزار بطری آب بین زائران در پایانه مرزی خسروی خبر داد و گفت: این اقدام با مشارکت جهادگران، خیرین و مجموعه های دستگاهی گوناگون در قالب بیش از ۱۵۷ موکب صورت گرفته است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی اظهار داشت: به محض اینکه مسئولیت ستاد اربعین حسینی در پایانه مرزی خسروی به عهده مدیریت شهری منطقه ۲۲ قرار گرفت، موضوع تامین آب زائران در این نقطه مورد توجه بود که طی یک برنامه ریزی با مشارکت هموطنان، خیریه، هیئت های مذهبی و سایر مجموعه ها توزیع آب آشامیدنی بسیار قابل توجه است.

وی افزود: در بازدید مداوم که از این نقطه مرزی صورت گرفته است حجم توزیع آب توسط ۱۵۷ موکب ده ها هزار بطری بین زائران بوده است و حتی در بین ورودی و خروجی زائران از مرز و آن سوی مرز نیز توزیع آب به شکل ویژه صورت گرفته است.

محمدی ادامه داد: تردد زائران در این پایانه مرزی کاملا به شکل عادی صورت می گیرد و باتوجه به موج جمعیت زائران برای بازگشت به کشور خدمات رسانی موکب ها ادامه دار خواهد بود.

مسئول ستاد اربعین حسینی در پایانه مرزی خسروی عنوان کرد: توزیع میوه شامل هندوانه، سیب، خرما، توزیع هزاران بسته صبحانه، هزاران پرس غذا، فعالیت نانوایی سیار، غرفه فرهنگی و اجتماعی از شهر قصر شیرین تا ان سوی مرز خسروی وجود دارد.

وی افزود: در پایانه مرزی خسروی چندین چشمه سرویس و حمام به شکل مناسب فراهم شده است.

انتهای پیام

۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
کد خبر: 26237

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =