میزبانی منطقه ۱۵ از جاماندگان اربعین حسینی با برپایی دو موکب

شهردار منطقه ۱۵ گفت: ۲ موکب در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین به زوار حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) خدمت رسانی خواهد کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ ضمن عرض تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی به شهروندان گفت: مراسم راهپیمایی شنبه ۲۶ شهریور ماه مصادف با روز اربعین حسینی از ساعت ۸ صبح از میدان امام حسین (ع) آغاز و پس از طی مسیر مشخص شده در  حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به پایان می رسد.

به گفته او؛ شهرداری منطقه ۱۵ با استقرار دو موکب در میدان خراسان و چهارراه تیردوقلو با  ارائه خدماتی از قبیل فرهنگی، سلامت، بانوان، مشاوره و پذیرایی،  میزبان شهروندان و علاقه مندان به خاندان عصمت و طهارت است.

صباغ اضافه کرد : فعالیت این موکب ها تا ظهر روز اربعین به زائران و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت ادامه می یابد که منطقه ۱۵ در مسیر شماره یک از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با مشارکت مناطق ۷، ۱۲، ۱۳، ۱۴،۱۶ و ۲۰ آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

او به تشریح سایر برنامه های ایام اربعین حسینی اشاره کرد و افزود : برگزاری مراسم بدرقه و استقبال از زائران سیدالشهدا در طول ایام اربعین حسینی در مراکز تجمع نظیر مساجد و پایانه ها و ... و هماهنگی ثبت نام این عزیزان در سایت خادم منتظر، برگزاری پویش فرهنگی رسانه ای سلام یا مهدی (عج) با شعار انا من حسین (ع) با موضوع نشر محتوای رسانه ای، متنی، گرافیکی و تصویری در فضای مجازی و هماهنگی با سخنرانان و مداحان به منظور تبیین مفهوم انتظار و رابطه آن با اربعین حسینی و فضاسازی و تبلیغات محیطی سلام یا مهدی، تولید و توزیع اقلام فرهنگی و کمک به انتشار و توزیع گسترده سرود سلام فرمانده و هیئت دهه نودی های در هیئات و مساجد و... از جمله برنامه های این ایام بوده است.

شهردار منطقه ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی خود مراقبتی ویژه زائرین اربعین، برگزاری تورهای زیارتی به مناسبت اربعین حسینی،  برپایی پیاده روی همراه با غبار روبی از مزار شهدای گمنام معظم، برپایی میز خدمت سلامت محور (تست فشار خون، توزیع بروشور و ...) و اعزام هیئت های دانش آموزی به کربلای معلی نیز در این هفته انجام شد.

انتهی پیام

۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
کد خبر: 26242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =