استقرار بیش از ۶۲۰ نیرو در مرز مهران-زرباطیه برای خدمات‌دهی شبانه‌روزی به زائرین حسینی(ع)

شهردار منطقه ۱۵ و جانشین کمیته ساماندهی و هماهنگی پایانه های مرزی ستاد اربعین حسینی(ع) شهرداری تهران اقدامات اجرایی همکاران شهرداری در مرز مهران – زرباطیه را تشریح کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ گفت: با استقرار ۶۲۰ نیروی انسانی از مناطق ۲،۵ و ۱۱ و تعداد ۵۳ دستگاه  خودروی سنگین و مکانیزه، ۱۰۵ تن خاک، نخاله و ضایعات از این مرز جمع آوری شده و روزانه نسبت به  جمع آوری و حمل ۵۴ تن زباله و رفت و روب و نظافت ۷۵۰ هزار مترمربع از معابر در این مرز اقدام می شود.

جانشین کمیته ساماندهی و هماهنگی پایانه های مرزی ستاد اربعین حسینی(ع) شهرداری تهران به اقدامات جانبی و پشتیبانی صورت گرفته اشاره کرد و گفت: پذیرایی زوار در قالب تهیه و توزیع انواع آشامیدنی ها(آب و شربت)، میوه و توزیع بسته های غذایی به صورت روزانه به تعداد ۱۵ هزار بسته غذایی، ۷۰ هزار بطری آب آشامیدنی، ۱۰ هزار لیتر شربت و جانمایی مه پاش جهت کاهش گرمای هوا از جمله خدمات همکاران مناطق مستقر در این مرز است.

شایان ذکر است، این اقدامات پیرو دستور شهردار محترم تهران مبنی بر ارائه خدمات شهرداری تهران به زوار اربعین حسینی و پیرو اقدامات کمیته ساماندهی و هماهنگی پایانه های مرزی با راهبری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران و با استقرار  نیروها و ماشین آلات مناطق ۲، ۵ و ۱۱ در مرز مهران- زرباطیه در حال انجام است.

صباغ شهردار منطقه ۱۵ نیز به عنوان جانشین کمیته ساماندهی و هماهنگی پایانه های مرزی ستاد اربعین حسینی(ع) شهرداری تهران با حضور در  پایانه های مرزی بر روند خدمات دهی به زوار الحسین (ع) نظارت دارد.

انتهای پیام

۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
کد خبر: 26258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =