لایروبی انهار روباز و روبسته منطقه ۱۹ با جمع‌آوری ۳۰ تن رسوبات

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: عملیات لایروبی و رسوب برداری انهار روباز و روبسته سطح منطقه  به منظور حفظ محیط زیست و نگهداشت شهر طی یکماه اخیر با حجم بالغ بر ۳۰ تن لایروبی انجام شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به اینکه لایروبی انهار معابر اعم از روباز و رو بسته از جمله فعالیت‌های روزانه حوزه خدمات شهری است گفت: با هدف روان‌سازی هدایت آب‌های سطحی، رفع آبگرفتگی احتمالی ناشی از تجمع زباله، ارتقای بهداشت، رفع مشکلات زیست محیطی و انتشار بوی نامطبوع طی یکماه اخیر با اجرای طرح ویژه لایروبی در انهار  نواحی پنجگانه انجام شده است.
به گفته این مسئول، ۹ تن رسوبات دراثر لایروبی به صورت دستی در معابر خیابان های بهمنیار، میعاد شمالی وجنوبی، آموزگار، شهرک فرهنگیان و... ناحیه یک، ۱۰ تن لایروبی در خیابان های ابوریحان، مهران لقمان شمالی و جنوبی ناحیه دو،  ۷ تن لایروبی در اسماعیل آباد، بلوار ورامینی، علی آباد پاکدانه و شهرک احمدیه ناحیه سه، ۳ تن لایروبی در روستاهای پلائین، مرتضی گرد، جعفر آباد، شکر آباد ناحیه چهار و ۵ تن لایروبی در خیابان خرسندی، حبیب زاده، عابدی، سلیمانی، گودرزی، بهشتی انجام شده است.
به گفته این مسئول مطابق با برنامه مدون و از پیش تعیین شده امور لایروبی و رسوب برداری در نواحی پنجگانه با محوریت ارائه خدمات به شهروندان است که در این راستا اداره خدمات شهری نسبت به پاکسازی اقدام می کند.

انتهای پیام 
 

۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
کد خبر: 26267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =