نظافت مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین با حضور هزار و ۵۰۰ نیروی کارگری/ ۳ تن کیسه زباله در میان عزاداران توزیع می شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از حضور هزار و ۵۰۰ نیروی کارگری در مسیر ۱۴ کیلومتری پیاده روی جاماندگان اربعین به منظور نظافت معابر خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، محمدمهدی عزیزی با اشاره به همکاری این سازمان با مناطق ۲۲گانه برای رفت و روب و شست وشوی معابر منتهی به مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین بیان کرد: از هفته گذشته شست و شوی انهار و نظافت ویژه معابر مسیر ۱۴ کیلومتری راهپیمایی را در دستور کار قرار دادیم و از تمامی ظرفیت های مناطق به ویژه مناطق ۲۰، ۱۲، ۱۷ و ۱۶ استفاده کرده ایم.
وی با بیان اینکه نیروهای کارگری سازمان در روز اربعین از ساعت ۶ صبح تا ۲۳ به طور مستمر در مسیر راهپیمایی حضور خواهند داشت، گفت: در این روز با حضور هزار و ۵۰۰ نیروی انسانی، حدود ۴۰ دستگاه فان مکانیزه و ۳۶۰ دستگاه وانت ملودی به شهروندان خدمات لازم را ارائه می دهیم. ضمن اینکه، قرار است در این روز بیش از دو هزار مخزن ثابت کنار موکب ها تعبیه و بیش از ۳ تن کیسه زباله توزیع شود. 
عزیزی حضور آموزشگران سازمان برای تشویق مردم به استفاه از مخازن زباله را یکی از برنامه های فرهنگی امسال در طول اجرای مراسم پیاده روی اربعین معرفی و تصریح کرد: تمام تلاش ما این است تا در کنار تامین زیرساخت های لازم، از شهروندان بخواهیم تا از رها کردن زباله در محیط های عمومی خودداری کنند. 
 مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در پایان تاکید کرد که تمامی اقدامات مربوط به نظافت و پاکسازی مسیر پیاده روی تا پایان روز شنبه انجام می شود و روز یکشنبه شهر به طور کاملا پاکیزه در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

انتهای پیام 

۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
کد خبر: 26275

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =