تجلیل فرمانده سپاه تهران بزرگ از خدمات خادمین موکب علی بن موسی الرضا(ع)

سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله ص تهران بزرگ با حضور در موکب علی بن موسی الرضا علیه السلام از خدمات این موکب در هم عمود ۷۰۷ بازید کرد.

به گزارش شهر، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله ص تهران بزرگ در این بازید با بیان آن که اگر بخواهیم ارزش و منزلت تلاش خادمین سیدالشهداء علیه السلام و زائرین اربعین حسینی را به خوبی درک کنیم، باید به شرایط سخت زایرین توجه داشته باشیم، گفت: حدود سه سال به دلیل شرایط کرونا، ما در مراسم پیاده روی اربعین در عراق حضور نداشتیم و سه سال قبل از این هم، شرایط سخت و گرما به این شدت نبود، لذا تجهیزات ما برای فصل گرما با این دما آمادگی نداشتند.

سردار حسن‌زاده افزود: این خادمین حدود چهل روز قبل از اربعین در موکب علی بن موسی الرضا علیه السلام حضور پیدا کرده اند و بسیاری از خدماتی که امروز به زائران شب عزیز ارائه می‌شود بواسطه زحمات شبانه روز این خدام است.

وی با اشاره به خدمات موکب اظهار داشت: محوطه‌ای که برای زائرین بتن ریزی شده است، شرایط خوبی که برای خنک کردن محیط اسکان مهیا شده است، طبخ غذا در سه وعده صبحانه، نهار و شام، ایجاد فضای مهدکودک که بی نهایت کار فرهنگی عمیق در آن انجام می شود، درمانگاهی که برای بانوان و آقایان ایجاد شده است، بخش ماساژ و طب سنتی، سرویس بهداشتی و حمام، تصفیه آب همه این خدمات توسط خادمینی که در شرایط گرمای شدید در حال تلاش هستند صورت گرفته است.

حسن زاده اضافه کرد: در زمان‌هایی که زوار باید استراحت کنند، اوج فعالیت خدام این موکب است که من از آن ها سپاسگذاری می‌کنم.

موکب علی بن موسی الرضا(ع) شاید یکی از معدود موکب‌هایی است که خدمات جامع و کاملی با ظرفیت اسکان بالا در هر وعده نزدیک ده هزار نفر را دارد.

وی گفت: برپایی این مجموعه امکان پذیر نبود مگر با اخلاص و عشق و علاقه خادمین که اینجا عشق و ارادتشان به حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را به نمایش گذاشتند.

سردار حسن زاده خاطر نشان کرد: خدمت رسانی به میهمانان امام حسین علیه السلام و ایجاد رضایت زوار، به معنای رضایت سیدالشهداء علیه السلام است و این بزرگترین مدالی است که میتوانیم بر سینه‌مان نصب کنیم.

انتهای پیام/

۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
کد خبر: 26284

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =