انجام اقدامات زیرساختی و خدمات‌رسانی از سوی شهرداری تهران در سامرا برای اولین بار/ ۵۰ موکب برپا شده‌است

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: اقدامات زیرساختی سنگینی از سوی نیروهای شهرداری در شهر سامرا و حرم امامین عسکریین(ع) برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین انجام شده است.

محمد امین توکلی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار شهر، با اعلام اینکه برای اولین سال است که ستاد اربعین شهرداری تهران در شهر سامرا و حرم امامین عسکریین(ع) به زائران اربعین خدمات ارائه می‌دهد، اظهار کرد: نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران در حرم مستقر شده و نظافت این محدوده را بر عهده گرفته‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران همچنین خاطرنشان کرد: موکب سلام یا مهدی(عج) نیز توسط مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و شرکت پیام‌رسا در سامرا برپا شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه اولین سال است که در سامرا حضور داریم‌، نیروهای ما اقدامات زیرساختی سنگینی را انجام دادند.

توکلی‌زاده با بیان اینکه خوشبختانه خدمات خوبی از سوی شهرداری به زائران ارائه شده است، یادآور شد: این اقدامات مقدمه‌ای شد تا سال‌های آینده با پشتوانه بیشتر و پیش‌بینی بهتر، حضور در حرم امامین عسکریین(ع) را در برنامه‌های ثابت ستاد اربعین شهرداری تهران قرار دهیم.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه حرم امامین عسکریین(ع) در فاصله زیادی با دیگر عتبات قرار گرفته از لحاظ ایجاد مواکب و خدمات‌رسانی گسترده در مظلومیت قرار گرفته اما با همت حوزه‌های مختلف بیش از ۵۰ موکب در این محل برپا شده و امیدواریم در سال‌های آینده نیز پیش‌بینی بهتری در این خصوص داشته باشیم.

انتهای پیام/

۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
کد خبر: 26287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =